alaturi de orlando nicoara, catalin tolontan, victor ciutacu, vali petcu, radu ionescu si de multe alte nume sonore ale online-ului mioritic sunt invitat sa vorbesc marti pe tema relatiei corporate-jurnalisti via internet, la un seminar care se anunta interesant: toolbox, online communication.

am nevoie de ajutorul vostru: nominalizati site-uri de companii care sunt un dezastru din punct de vedere al informatiei oferite clientilor/jurnalistilor. In caz ca doriti sa va pastrati anonimatul, il voi respecta, iar daca va avantajeaza sa va plasez logo blog/site etc pe slide-ul cu contributia voastra, dati-mi de stire! adresa: victor.kapra@gmail.com. multumesc!

3 Comments

  1. Cred ca cel mai simplu este sa nominalizezi alea doua-trei care au informatii utile 🙂
    Uite exemple: http://www.coca-cola.ro/
    emag.ro nu au sectiune de comunicate.
    http://www.dc-shop.ro/ (Depozitul de calculatoare)

    si lista poate continua 🙂

  2. multumesc, Dan…. si trimite-mi sigla:)

  3. Ce zici de Danone, ca nici macar n-are site pt RO? Decat un microsite pt Activia.Si e extrem de greu de comunicat cu ei, s-a vazut si pe perioada crizei. Nici Unilever nu are site in lb romana.Te redirectioneaza pe site-ul global, unde gasesti link-uri spre majoritatea site-urilor locale. Sigur ca Romania face exceptie ptr n-are.
    In cazul Danone mi s-a spus din interior ca asta ar fi politica firmei. Ce fel de politica o fi si asta? Poate reuseti sa gaesti secretul, de ce companii precum Danone si Unilever sunt inexistente pe Internet, si asta doar la noi, in Ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close