TEMPO[1]

poza aceasta a fost facuta dis-de-dimineata. vedeti doi oameni fericiti…
m-am intalnit la prima ora cu Dragos Grigoriu (stanga dreapta), fondatorul agentiei de publicitate Tempo si unul dintre cei mai “tari” oameni din advertising-ul romanesc, cu Eliza Rogalski, managing partner al Rogalski-Grigoriu (agentia de PR a Tempo) si cu Radu Ionescu, fondatorul si  managerul agentiei interactive Kinecto.
foarte rar mi s-a mai intamplat sa discut cu niste antreprenori atat de vii, de determinati, de increzatori, asa cum sunt cei trei.
in fine, stirea e ca Radu Ionescu, cu a sa Kinecto, a devenit partener al lui Dragos Grigoriu si implicit al Tempo. Cei doi detin acum fiecare cate 50% din Kinecto si au planuri mari, dat fiind clientii importanti pe care cei doi i-au reunit acum.
valoarea de piata a Kinecto este evaluata acum la 5 milioane de euro, ceea ce inseamna ca Radu Ionescu e milionar 🙂
si cu Radu, si cu Eliza am fost coleg acum multi ani la Ziarul Financiar. contaminati de spiritul antreprenorial deprins la acest cotidian, si-au luat zborul si se dovedeste ca bine au facut.
deocamdata atat. detaliile tranzactiei, unde altundeva, decat pe zf.ro, dupa miezul noptii. ( foto: Gabriel Militaru, Tempo)

autopromo nerusinat: si da, asta e o exclusivitate Ziarul Financiar si Victor Kapra  🙂
update: articolul in intregime aici

15 Comments

  1. Si Martin Stobbs unde se regaseste in povestea asta?

  2. off the record: cred ca nu mai e parte in afacere 🙂

  3. byubay: multumesc, oboseala si gandurile aiurea:)

  4. Dragos Grigoriu nu e cel din dreapta? Si Radu in stanga?

  5. Bravo Radu! Sa fie cu succes! 🙂

  6. nu ai intrebat si tu cum s-a facut evaluarea companiei? sunt si eu curios…

  7. radu: vezi profitul kinecto plus portofoliul de clienti ai lui Tempo, plus sinergia intre toate diviziile tempo, plus orientarea unor bugete ( mici dar multe) catre marketing online 🙂

  8. multa bafta de acum incolo…

  9. Avand in vedere ca nu am la dispozitie alti indicatori, am luat veniturile a Kinecto (350.000 de euro in 2007). Daca valoarea Kinecto este 5 milioane de euro, inseamna ca avem un multiplu de 14 (adica 5 milioane impartit la 350.000)
    Google are in clipa asta un multiplu (daca este sa iau ca indicator tot veniturile din 2007 ale companie) de 7.
    Ceea ce inseamna ca Google, in perioada in care avea un maxim istoric al capitalizarii bursiere, reusea sa atinga performanta Kinecto – adica un multimplu de 14.
    PS: Yahoo are acum multiplu (tot in fuctie de venituri pe 2007) de 2,4.

  10. radu..si Tempo unde e in calculele tale?

  11. tempo nici nu are ce cauta in calculele mele, avand in vedere ca obiectul tranzactiei a fost pachetul de 50% din Kinecto.
    Daca ar fi sa luam in calcul Tempo, inseamna ca toate achizitiile trebuie tratate ca fuziuni – ceea ce nu este cazul aici.
    Nu stiu, dar eu cel putin asta inteleg: In urma unei tranzactii cu un pachet de 50% din Kinecto, compania a fost evaluata la 5 milioane de euro.

  12. Pe de o parte, am ceva indoieli despre valoarea reala a Kinecto. Daca dom’ Ionescu a reusit sa vanda la banii aia, felicitari, insa mi’e teama ca iar sunt cifre aruncate’n ochii lumii. Ma rog, treaba lor.

    Pe de alta parte, sunt curios cum poate sa evolueze (inca) o combinatie care include variabila de mare risc grigoriu 🙂

  13. ovidiu: Radu nu a vandut la valoarea asta. Treaba cu mare risc grigoriu, nu o inteleg… poti sa fii mai explicit?

    Radu: Tempo are un rol extrem de important in ecuatia asta din cel putin 2 motive:portofoliul de clienti si full services 🙂
    dar mai sunt si altele

  14. @radu tataru: tempo nu a facut o achizitie, iar valoarea companiei e data de valoarea businessului tempo + kinecto. e vorba de valoarea reala a celor doi impreuna, asa cum zice si articolul.

  15. @Eliza scuze, 5 mil dupa ce calcule? anul trecut kinecto a avun ~350.000 euro sa zicem dublu anul asta…voi ziceti ca ati avut 14,3 mil. Intrebare…de ce 5 mil si nu 15 sau 20 de mil? Ce formula ati folosit?

    Chestia cu vezi portofolui iar nu tine pentru ca in foarte multe cazuri proiectele web, cel putin la companiile mari sunt coordonate de alti oameni decat cele care se ocupa de publicitatea clasica. In al ltreilea rand faptul ca, sa zicem Lotto isi facea niste proiecte cu kinecto nu inseamna ca maine o sa-si faca printuri cu tempo… scuza-ma dar aplicati o logica matematica corecta dar care nu functioneaza ever never in business.

    Acu zau foarte frumos ce s-a intamplat dar de dragul pr-ului socant prea aruncati niste chestii asa ca pune cineva botu…la experienta pe care ziceti ca o aveti in PR… ar trebui sa fiti mai cu bagare de seama.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close