agzAlin Zainescu, 36 de ani. A lucrat in mass-media (Meridian, Baricada si Radio Romania), in comunicare politica (Uniunea Fortelor de Dreapta si Alianta pentru Romania), in publicitate (Ogilvy & Mather) si a predat la Facultatea de Comunicare si Relatii Publice – SNSPA primul curs de marketing si comunicare online, intre 2001- 2004.

In 2002 a fondat New Media Agency, agentie de interactive, acum parte parte din the group. A creat ComunicatedePresa.ro.
Este partener in alte doua proiecte online: StatusPimp și mediaIQ.

Mai nou, a hotarat sa devina evanghelist al noilor tehnologii de advertising online, fiind de la 1 noiembrie noul Business Development Manager al TradeAds Interactive.

„De mai multa vreme se tot discuta ca Internetul este viitorul, dar din pacate totul ramane la nivel declarativ, cu consecinta unei piete mici. De cele mai multe ori, instrumentele de baza in advertisingul online nu sunt utilizate, eficienta campaniilor fiind astfel redusa, iar bugetele raman mici.
Vom incerca sa evanghelizam, sa educam piata, in sensul utilizarii tehnologiilor evoluate pe care TradeAds Interactive le-a adoptat in ultima vreme. Sunt instrumente extrem de performante, capabile sa aduca eficienta campaniilor de comunicare online. Vom pune la dispozitia agentiilor aceste instrumente, astfel incat clientii finali sa fie multumiti iar bugetele online sa creasca”
– spune la randul sau Alin Zainescu.

TradeAds Interactive opereaza platforma de publicitate online Bursa de Reclama. Infiintata in aprilie 2009, Bursa de Reclama, partener certificat Google AdWords, ruleaza simultan aproximativ 500 de campanii de publicitate, pe site-uri care totalizeaza in jur de 7,5 milioane de vizitatori unici lunar, mare parte printr-un sistem de targetare a audientei bazat pe Inteligenta Artificiala.
Principalii sai clienti sunt din sectoarele financiar-bancar, auto si telecom.

„In domeniul publicitatii online am dezvoltat tehnologii net superioare fata de tot ce s-a creat pana acum in Romania, fie ca vorbim de tehnologia de AdServer, fie de eficientizarea monetizarii in publishing. TradeAds Interactive a construit elementele viitorului in advertisingul online pe care incercam sa le aducem in prezent.
A venit deci momentul ca aceste acumulari tehnologice sa fie valorificate mai bine din punct de vedere comercial, iar aceasta este misiunea lui Alin. Vrem ca pe baza tehnologiei noastre orice campanie online, indiferent de natura ei, sa se remarce prin eficienta si performanta” – explica Valentin Oeru, directorul executiv al TradeAds Interactive.

Sa-i uram succes, zic!

2 Comments

  1. […] unor idei frumoase pe piata locala (ComunicatedePresa.ro, MediaIQ, StatusPimp). Multa bafta, Alin! (via) Posturi similare:Life: O intrebare de dimineataOnline: Online Report – iulie 2008Gadgets: Se […]

  2. […] Alin Zăinescu este noul “ceva manager” la TradeAds Interactive. Detalii. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close