OLYMPUS DIGITAL CAMERA         Regula mea preferata pentru companiile/organizatiile care incep sa experimenteze comunicarea prin social media este „Walk before run”.
Adesea, la conferintele pe tema comunicarii digitale sunt prezentate ca studii de caz proiecte din strainatate ample si care beneficiaza de bugete mari. Ceea ce e dificil sa obtii deocamdata la noi.
Si de aici apare frustrarea, descurajarea, amanarea implicarii in social media si digital.
Solutia este la indemana: sa pornesti cu actiuni elementare, cu ceea ce poti sa faci la momentul prezent. Daca aplicarea regulilor de baza se face corect, vor veni cu timpul si resurse mai importante.

Marea masa de cetateni care livreaza online referinte la adresa unor produse/servicii se imparte in doua comunități principale: o minoritate critica, foarte vocala si datatoare de batai de cap, iar cealalta majoritara, de obicei tacuta si greu de amorsat. Marea abilitate a comunicatorului din urmatorii ani va fi aceea de a tine sub control civilizat minoritatea vocala si de a convinge majoritatea favorabila sa iasa din mutenie.

Articolul complet, in The Industry.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close