KLM Royal Dutch Airlines are o creativitate iesita din comun in promovarea prin Social Media. A generat articole de prima pagina in presa internationala cu cateva proiecte. Sa ne reamintim trei dintre ele:

  • Tile, blog and inspire – bloggerii si cititorii de bloguri din lumea intreaga au fost invitati sa isi trimita portretul printr-o aplicatie de Facebook si sa adauge un citat inspirational. La final, pozele stranse au fost postate pe un avion intercontinental:

KLM

  • Altadata, a oferit cadouri-surpriza personalizate calatorilor, inainte de imbarcare, in functie de activitatea lor pe retelele sociale.
  • Meet and seat, este primul serviciu al unei companii aeriene care permite calatorilor sa isi aleaga vecinii in avion in functie de profilul de pe Facebook sau LinkedIn.

Voi avea ocazia luna viitoare, alaturi de alti cativa bloggeri romani, sa stau de vorba cu  cea care a imaginat si coordonat aceste proiecte, Managerul Social Media KLM, Anna Ketting.
Anna este invitat de onoare la editia a doua a High Impact Friends Amsterdam, eveniment Social Media organizat intre 20-22 aprilie in capitala Olandei de revista BIZ.

6 Comments

  1. Eu am un respect aparte pentru KLM – Air France – a fost prima companie cu care am zburat si prima iubire nu se uita:D.

  2. […] pe social-media la KLM. Ce minuni a făcut Anna Ketting în online, vă explică foarte frumos Victor Kapra. Vor mai veni la #bizamsterdam: Cristian China Birta, Alexandru Negrea, Dragoş Stanca, Cristian […]

  3. […] (LinkedIn), omul din spatele unor actiuni de succes in media sociale la nivel international (vezi cateva exemple la Victor), una dintre acestea fiind prezenta si in Romania (va mai amintiti campania Tile […]

  4. […] KLM Cristian Manafu – blogger, antreprenor, organizator de conferințe și mare ”șepcar” Victor Kapra, blogger și om extrem de simpatic Bobby Voicu – antreprenor, blogger și viitor milionar în […]

  5. […] ocazia High Impact Friends Amsterdam 2012 voi da si eu o fuga pe la Keukehhof. Promit sa revin cu ceva poze « ING E-Bank: O […]

  6. […] Anna Ketting, Social Media Manager la KLM worldwide, a fost oaspetele la finele saptamanii trecute al High Impact Friends Amsterdam si ne-a povestit despre aceste inceputuri. Acum, compania are o echipa de 14 oameni dedicati Social Media, iar timpul mediu de raspuns la o problema exprimata de un client pe Facebook sau Twitter este de maximum 20 de minute. Dincolo de customer care, KLM  a reusit niste proiecte online remarcabile. […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close