Calatoresc zilele acestea. Am cautat pe Internet Mersul Trenurilor si am dat peste o aplicatie mobila „powered by Vodafone”.
Mersul Trenurilor pentru iPhone a aparut pe piata in 2011, drept castigatoare a unui concurs organizat de companie in care au fost inscrise peste 5.000 de idei de aplicatii mobile. Votarea s-a facut pe Facebook, iar premiul cel mare a fost de 10.000 de euro.

Douazeci de copii din Sulina, foarte inteligenti dar proveniti din familii cu probleme, sunt ajutati sa nu se piarda pe drumul vietii tot de catre Vodafone, care le-a daruit un centru educational cu cinci sali de studiu, sala de joaca, sala de mese, bucatarie, spatii pentru expozitii si festivitati, curte pentru joaca.

Mi-am adus aminte si de 0.salvamont.org, si de solutia de telemedicina instalata pe ambulantele SMURD.
Sunt multe proiecte de acest fel finantate de Vodafone. Pe multe nu le stim pentru ca Vodafone le promoveaza cu masura.

Astazi, Vodafone Romania a lansat o noua campanie de brand, al carei mesaj este “Vodafone aduce impreuna oamenii care cred in mai bine. Impreuna suntem mai puternici”.
(Probabil ca ati vazut in ultimele zile teasing-ul la clipul de mai jos.)
Intr-o tara a individualismului agresiv, compania vine cu un alt mesaj: merita sprijiniti oamenii si comunitatile care au ideile, curajul si hotararea de a face lucruri mai mari sau mai mici spre mai binele comun.

Daca v-a placut, dati-l mai departe. Poate, cine stie, intr-o zi nu vom mai fi atat de mohorati si de descurajati.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close