PrintPeste doua saptamani (19-21 septembrie), Romexpo va gazdui Internet and Mobile World 2012, probabil cea mai mare expo-conferinta pentru solutii de business digital & mobile din Romania.

Peste 70 de speakeri locali si internationali vor prezenta solutii concrete, cu aplicabilitate imediata, studii de caz si tendintele urmatorilor ani pe teme de digital marketing, mobile, social media, e-commerce, software as a service, cloud, web design si development.

Vor fi prezenti 300 de dezvoltatori web si de aplicatii mobile si 75 de expozanti.

Printre vorbitorii international se vor afla executivi de la R/GA, Sapient, Dentsu, Facebook, Google, IBM, Ericsson, Microsoft, Omnilogic si Oracle.

Accesul la eveniment se face pe baza de preinregistrare, iar biletele pot fi procurate online pana pe 21 septembrie, la www.imworld.ro/register.

Pentru acreditare de presa, accesati www.imworld.ro/press/register-for-a-press-pass/.

  • Facebook va sustine in prima zi a evenimentului un seminar cu usile inchise, dedicat exclusiv profesionistilor din top management.Seminarul Weronikai Sobolak, Client Partner – Global Marketing Facebook, are ca scop stabilirea celor mai bune metode prin care un brand poate crea o conexiune puternica cu consumatorii sai si prezentarea   felului in care modele traditionale de marketing se pot actualiza pentru a beneficia de noile oportunitati ale momentului. Cea de-a doua zi va fi dedicata unui seminar aplicat, deschis oricarui vizitator al evenimentului, cu insight-uri concrete si solutii pe care Facebook le ofera pentru a ajuta business-urile sa creasca.

 

  • Google se alatura evenimentului prin intermediul unui keynote, sustinut de Doina Costache, Mobile Advertising Guru. In contextul in care internetul e din ce in ce mai accesat de pe smartphone-uri, informatiile din cadrul prezentarii le vor fi de folos profesionistilor care vor sa construiasca strategii de business inovatoare cu ajutorul canalului de mobile.
  • James Temple, Vice President R/GA, Londra, agentia premiata cu Titanium Grand Prix si Cyber Grand Prix la Cannes Lions, prezinta in conferinta dedicata noua arhitectura a relatiei pe care brandurile o dezvolta alaturi de consumatorii lor din perspectiva ecosistemelor digitale, a serviciilor si a experientelor interconectate.
  • Idei inovatoare propun si Yasmin Coelestine Nestlen & Chad Cribbins, Asociate Creative Directors la Sapient – cea mai mare companie de servicii de marketing si tehnologie la nivel global, Angeli Beltran, Managing Director, Dentsu – cea mai importanta agentie din Asia, Dick Buschman, Founder Achtung – una dintre cele mai premiate agentii din Olanda. Sesiunile puncteaza schimbarile pe care emergenta tehnologiei le-a generat in relatia brandurilor cu clientii lor si felul in care acestea pot fi transformate in beneficii.
  • Getty Images, cea mai importanta banca de imagini la nivel global, completeaza prin reprezentantul sau Gillesz Schippers, Marketing Director North Europe, cu o sesiune care aduce in atentie oportunitatile oferite de crowdsourcing si modificarile produse prin democratizarea continutului.

IBM, Ericsson, Microsoft, Omnilogic, Oracle, VMWare, Cisco, Zitec, Distinct, 10gen, Serverdensity, UberVu, Padicode, SEO monitor, Lyris, Gloople sunt doar o parte din companiile ale caror reprezentanti vor interactiona cu profesionistii IT, developeri si freelanceri, entuziasti online in sesiuni axate pe exemple si solutii concrete de crestere a profitabilitatii si optimizare a modelelor de business, campanii stralucite, multipremiate international si solutii tehnice de viitor. Toate acestea pot inspira noi directii de performanta, de improspatare a business-ului traditional sau de generare a unor noi proiecte in domeniul tehnologiilor online.

Pentru expertii din audienta interesati exclusiv de informatiile dedicate industriei din care fac parte, Industry FOCUS reprezinta zece sesiuni gandite ca o colectie de studii de caz cu implementari de solutii digitale in domenii precum Banking & Financial Services, FMCG, Healthcare, Retail.

Evenimentul este realizat cu sprijinul partenerilor principali Romtelecom si COSMOTE; IBM si Ericsson – Gold Partners, Samsung – Networking Partner, SEO monitor – Online Partner, 360 Revolution, Distinct – Technical Partner.

Sponsorii evenimentului sunt MEC Global, Omnilogic, Zitec, Outbox, HTTPOOL, White Image, Mind Treat Studios, Microsoft, Padicode, Transart, Simplus, Syscom Digital, Carnation, Entersoft, Oracle, VMWare, Softelligence si Pras Consulting.

Un eveniment dedicat industriei de internet si mobility, Internet and Mobile World 2012 este sustinut si de partenerii sai institutionali: IAB, ANIS, ISOC si Eurocloud.

Partenerii media ai evenimentului sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin, Mediafax, Radio Guerilla, AdHugger, Agora, Arena IT, BBC Science Focus, B2B Advertising, Business24.ro, CHIP, Cariere, Comunicatedepresa.ro, ComputerWorld.ro, Comunicatii Mobile, Connect, Digital Trends, Elevate, Fokus Digital Services, HIT.ro, IQads, IT Trends, Money Channel, Money.ro, Money Magazine, MarketingPortal.ro, Mobile-news.ro, Market Watch, Manager.ro, News Outdoor, Playtech.ro, PC World, Rentrop&Straton, Startups.ro, Trafic.ro, Transfer.ro, Zona IT, Ziare.com, The Industry, Ulise.ro.

1 Comment

  1. Salut Victor,

    Oferim doua sau mai multe invitatii pentru cele mai bune raspunsuri la concursul organizat impreuna cu IMWorld: http://www.arenait.net/2012/09/04/castiga-o-invitatie-la-imworld-2.html

    M-am gandit ca ar fi util ca si cititorii tai sa stie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close