Când vă spun că Facebook devine cel mai important mijloc de comunicare în masă din România!
Fie și numai pentru că ziarele au început să-l citeze copios (pentru declarațiile oamenilor politici, de pildă).
O nouă speță:
Acum două ore, unul dintre fondatorii eMAG și actual director de dezvoltare, Radu Apostolescu, posta următoarea ghicitoare pe Facebook:

Radu Apostolescu Facebook emag 

Cateva minute mai târziu, confirma, într-un comentariu la acest status, cum că eMAG intră pe piața turismului.
După ceva vreme a venit și informarea oficială:

eMAG Turism bilete de avion

„eMAG, liderul comerţului online în Europa de Est, continuă dezvoltarea platformei eMAG Marketplace prin lansarea unei noi categorii: servicii turistice. În parteneriat cu Paravion – companie OTA (online travel agency), parte din Happy Tour Group – eMAG va pune la dispoziţia clienţilor săi cele mai atractive oferte de tip city break, bilete de avion, pachete de vacanţe şi cazare la hoteluri.

Partenerul certificat Marketplace, Paravion.ro, face parte din grupul Happy Tour, cel mai mare furnizor de servicii turistice din România, cu o experienţă de peste 18 ani în piaţă.

Pentru eMAG Turism, noua secţiune lansată astăzi, Paravion a conceput un portofoliu special de oferte de turism intern şi internaţional. Pe lângă ofertele exclusive, clienţii eMAG vor mai putea să îşi rezerve de pe platformă şi bilete de avion pentru orice destinaţie, prin orice companie aeriană, precum şi camere în zeci de mii de hoteluri din întreaga lume.

“Obiectivul eMAG este să devenim numărul unu pe fiecare dintre segmentele pe care le accesăm prin platforma eMAG Marketplace” a declarat Bogdan Axinia, Director eMAG Marketplace. „În zona de turism, suntem de părere că un mare potenţial îl au pachetele de tip city break. Fiindcă acest gen vacanţe, lungi de 2-3 zile, sunt la fel de uşor de strecurat în program pe cât sunt de achiziţionat, ne aşteptăm la o creştere importantă pe acest segment în viitorul apropiat. Mai departe, ţinta noastră este să aducem pe eMAG cele mai atractive promoţii şi pe segmentul biletelor de avion iar, pe termen mediu, planul nostru este să avem propriile noastre chartere pentru pachetele speciale eMAG Turism” a explicat Bogdan Axinia.

eMAG Marketplace este sistemul prin intermediul căruia partenerii afişează propriile oferte pe eMAG.ro. Astfel, clienţii pot comanda simultan o gamă impresionantă de produse, de la cărţi, muzică, film, la asigurări RCA şi de călătorie, produse de bricolaj, jucării şi, acum, chiar şi oferte turistice. Toţi partenerii eMAG Marketplace sunt atent evaluaţi şi monitorizaţi pentru a respecta standardele de calitate cu care clienţii eMAG sunt obişnuiţi.

“Parteneriatul cu eMAG, liderul comerţului online, înseamnă pentru noi o adresabilitate crescută a ofertelor noastre”, a declarat Javier Garcia del Valle, EVP/CEO Happy Tour Group. “Suntem convinşi că experienţa de lideri a ambelor părţi se va concretiza cât de curând în vânzări importante şi ne aşteptăm ca piaţa să răspundă rapid.”

Paravion, prima agenţie românească de turism 100% online, a fost achizţionată în 2010 de către fondul de investiţii GED, prin intermediul Happy Tour, ca parte a planului de consolidare a unui lider pe piaţa de servicii turistice, ale cărui operaţiuni să poată fi extinse şi în alte ţări din Europa.

“Într-adevăr, luăm în calcul pentru viitor o extindere a parteneriatului cu Paravion în toate ţările din regiune în care vom pătrunde cu eMAG”, a declarat Radu Apostolescu, Vicepreşedinte şi Director de Dezvoltare eMAG. “De altfel, acesta este planul pentru toţi partenerii din Marketplace care au produse pretabile şi capacitatea de a livra în afara ţării”, a mai spus el.

Despre eMAG

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG se număra printre creatorii pieţei de comerţ online din România. Adaptarea permanentă a serviciilor la realităţile pieţei şi orientarea către client au propulsat şi au menţinut eMAG în poziţia de lider constant al pieţei, ajungând în prezent cel mai mare retailer naţional de produse IT. eMAG are un portofoliu în care se regăsesc atât produse şi soluţii IT şi de comunicaţii, cât şi echipamente electronice şi electrocasnice. Oferta eMAG se extinde permanent cu noi categorii atât în portofoliul propriu, cât şi în eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri. Compania operează magazinul www.emag.ro precum şi opt showroom-uri în Bucureşti, Iaşi, Braşov, Ploieşti, Cluj, Timişoara, Constanţa şi Craiova.

Despre Paravion

Paravion.ro este compania OTA (online travel agency) din grupul Happy Tour. Happy Tour Group este proprietatea GED Capital şi liderul pieţei de turism din România. Anul acesta Paravion.ro a primit premiul pentru “Cel mai bun website de rezervări online din România” în cadrul celei de-a V-a ediţii a Galei Premiilor de Excelenţă, Hotel Tourism & Leisure Investment Conference. Site-ul dispune de Call Center-ul Parvion.ro şi de 45 de filtre de siguranţă dezvoltate personalizat de către PayU.”

2 Comments

  1. “Când vă spun că Facebook devine cel mai important mijloc de comunicare în masă din România!” Daca platesti 🙂

    http://readwrite.com/2012/11/13/mark-cuban-facebooks-sponsored-posts-are-driving-away-brands

  2. Vor ajunge probabil un “Amazon romanesc”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close