Să comparăm:
Tot ce a produs România în 2012 (PIB) însumează 132 de miliarde de euro.
Valoarea pieței IT&C din Germania a fost în 2012 de 151 de miliarde de euro
Tot exportul României a însumat anul trecut 45 de miliarde de euro.
Germania a exportat bunuri și servicii IT&C în valoare de 48 miliarde de euro.
Fac această comparație (industria de tehnologia informației și comunicații din Germania este cât toată economia României), nu pentru a sublinia încă o dată, masochist, cât suntem de mici, ci pentru a susține, a da greutate afirmației următoare:
Companiile germane din toate domeniile așează Social Media printre cele mai importante 10 tendințe IT&C în 2013:
Astfel, Social Media și Social Business se află pe locul 7 (22%) între cele mai importante lucruri care vor influența din punct de vedere al tehnologiei informației economia germană.
Previziunile aparțin BITKOM, Asociația federală pentru IT & C – organizație care reunește 90% dintre companiile din domeniu, inclusiv membri ca Google, Amazon sau Facebook.
(Vizita de documentare în Germania- Berlin este urmarea unei invitații a Ministerului de Externe al Republicii Federale Germania și a Ambasadei Germaniei la București.)