Știm. Cizmarul nu are pantofi (sau poartă unii rupți), croitorul se îmbracă în haine vechi.
Uriașa companie mondială de comunicare Grayling (prezentă și în România) anunță astăzi „schimbări majore la nivelul brandului de companie, a ofertei de servicii şi strategiei de dezvoltare, schimbări marcate printr-o nouă identitate vizuală şi un nou website. ”

Dacă intri pe site, indiferent ce selectezi din meniul din subsol (vezi ce am încercuit), ti se oferă același conținut:

În fine, se va rezolva poate în următoarele zile.
Altceva voiam să spun: textele care apar, de introducere în comunicare digitală, sunt excelente pentru uzul companiilor care vor să se familiarizeze cu domeniul.
Clare, convingătoare, fără teorie indigestă.

Detalii:Grayling anunta schimbari strategice pentru companie_090913

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close