Din noiembrie, milioane de americani vor găsi pe conturile lor de Twitter un buton nou, SEE IT, datorită căruia vor putea vedea  emisiunile TV ale gigantului media NBC pe mobil. Sau să le înregistreze pentru mai târziu:

SEE IT

Twitter a încheiat un parteneriat cu cel mai mare cablist din SUA, Comcast, pornind de la ideea că foarte multe conversații și, implicit, promovări ale emisiunilor TV de succes se desfășoară pe Twitter. Și atunci de ce să nu le dai posibilitatea abonaților să vadă emisiunile chiar în mediul în care discută despre ele?
E un experiment important în istoria televiziunii care caută căi inovative pentru a se transforma în Social TV.
Pas important pentru Twitter în pregătirea listării pe bursă, mai ales că deși veniturile sunt în creștere accelerată, rămâne totuși pe pierdere.

Detalii pe site-ul Comcast.

1 Comment

  1. Nu pare chiar corecta asocierea cu NBC din moment ce Twitter are un parteneriat cu Nielsen pentru a masura audienta serialelor TV.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close