Din cerul de deasupra celebrei roți London Eye, mâine la miezul nopții, vor coborî asupra mulțimii de oameni confetii din banane reale, fulgi de „zăpadă” din piersici și căpșuni, absolut comestibile.
Vor pluti portocale.
Spectaculosul foc de artificii, obișnuit în metropolele lumii de Revelion, va fi de data aceasta cu totul altfel la Londra. Nemaivăzut.

Vodafone First

Odată cu spectacolul de sunet și lumină, cu fructele căzute din cer, în aerul din jurul London Eye se vor răspândi miresme prospete.

Este spectacolul multisenzorial (văz, auz, miros, gust) pregătit de Vodafone și de primăria Londrei la început de an 2014.
(Poți vedea pregătirile tehnice și simulările aici. Sunt câteva clipuri fascinante.)

Cum poți să zbori deasupra Londrei în noaptea de Revelion

  • Pentru cei 400 de milioane de clienți din întreaga lume, inclusiv din România, Vodafone a lansat aplicația pentru smartphone și tablete Vodafone New Year’s Eve / Petrece Revelionul de la Londra pe telefonul mobil!
    Cum funcționează:
    Aplicația VodafoneNYE îți permite să participi virtual la primul foc de artificii multisenzorial din lume, pe smartphone, în direct de la celebra roata London Eye din Londra, la trecerea dintre ani.
  • Aplicația VodafoneNYE poate fi descarcătă gratuit (indiferent dacă ești sau nu client Vodafone), de pe Apple App Store și Google Play.
  • Dacă o instalezi acum, vei putea începe numărătoarea inversă până la venirea noului an. Mișcând telefonul vei putea identifica și direcția spre London Eye.
  • În noaptea de anul nou, la 23:59:40, va trebui să localizezi din nou London Eye, pentru a activa aplicația.

VodafoneNYE

  •  Din acel moment, vei fi dus într-un zbor deasupra Londrei și vei vedea numărătoarea inversă a ultimelor 10 secunde care ne despart de 2014.
  • La ora 00.00, vei asista la simularea 3D a artificiilor ce vor avea loc live deasupra London Eye.
    Mai mult, prin augmented reality vei putea simula show-ul de lumini în locul în care te afli de Revelion.

Vodafone Firsts – o super campanie globală în Social Media pentru 2014

Pentru 2014, Vodafone și-a propus să conecteze într-o comunitate bazată pe Social Media sutele de milioane de clienți din întreaga lume.
Campania, denumită Vodafone Firsts, debutează tocmai cu proiectul VodafoneNYE.

Campania de brand Vodafone Firts se va baza, la nivel mondial, pe exemplele unor oameni care fac lucruri extraordinare pentru prima dată, cu ajutorul tehnologiei și al serviciilor puse la dispoziție de Vodafone. În cele 30 de țări in care va fi implementata noua campanie, printre care și România, Vodafone va căuta să identifice și să activeze trei categorii de premiere:

  • Premierele globale – evenimente care vor marca o premieră la nivel mondial, pornind de la experiențe care vor atrage și implica clienți din mai multe țări, în mod simultan
  • Premierele locale – evenimente unice și de mari dimensiuni, relevante pentru fiecare piață în parte
  • Premiere personale – experiențe ale unor oameni de peste tot din lume care fac lucruri extraordinare pentru prima dată

Printre proiectele deja selectate în campanie  se numără cel al unei sportive celebre care le va ajuta să se apere de agresiuni fizice pe unele dintre cele mai vulnerabile femei din lume sau cel al unui muzician care va realiza prima înregistrare cu sunete provenind din locuri îndepărtate.

Vom avea așadar, în 2014, multe idei interesante bazate pe Social Media.
Dar până atunci, să începem prin a descărca aplicația de realitate augmentată VodafoneNYE!

VodafoneNYE 2

1 Comment

  1. Dubai-ul va incerca sa intre in cartea recordurilor anul acesta cu cel mai mare foc de artificii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close