O declarație oficială Vodafone:

“Ne bucurăm că, prin campania noastră de advertising, am descoperit un român care a devenit, într-un timp scurt, atât de popular în toată țara. Ghiță Ciobanul este el însuși un brand puternic care a reușit să treacă dincolo de ecranele televizoarelor tocmai pentru că este autentic.

Faptul că diverse personalități l-au vizitat pe Ghita și au publicat fotografii alături de el confirmă încă o dată succesul campaniei noastre. În același timp, ne delimităm de orice asociere politică și respingem categoric speculațiile pe această temă. Noi nu servim interesele niciunei formațiuni politice. Suntem o companie de comunicații mobile a cărei prioritate este să își servească clienții cât mai bine și să inoveze în tot ceea ce face, inclusiv în comunicare”.

3 Comments

  1. Am dubii vizavi de insemnatatea unui simbol, daca toata tractiunea lui se rezuma la interese de imagine ale unor alte persoane publice. Care a fost interesul starnit in randurile publicului format din oameni simpli, despre asta nu vorbim?

  2. BANUIESC CA ACESTA ESTE O MENTIUNE IN URMA VIZITEI LUI PONTA:))

  3. Misto campania, amuzant personajul, dar parca prea multa valva se face in ultima vreme…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close