O declarație oficială Vodafone:
“Ne bucurăm că, prin campania noastră de advertising, am descoperit un român care a devenit, într-un timp scurt, atât de popular în toată țara. Ghiță Ciobanul este el însuși un brand puternic care a reușit să treacă dincolo de ecranele televizoarelor tocmai pentru că este autentic.
Faptul că diverse personalități l-au vizitat pe Ghita și au publicat fotografii alături de el confirmă încă o dată succesul campaniei noastre. În același timp, ne delimităm de orice asociere politică și respingem categoric speculațiile pe această temă. Noi nu servim interesele niciunei formațiuni politice. Suntem o companie de comunicații mobile a cărei prioritate este să își servească clienții cât mai bine și să inoveze în tot ceea ce face, inclusiv în comunicare”.
3 comentarii Adaugă comentariu
Am dubii vizavi de insemnatatea unui simbol, daca toata tractiunea lui se rezuma la interese de imagine ale unor alte persoane publice. Care a fost interesul starnit in randurile publicului format din oameni simpli, despre asta nu vorbim?
BANUIESC CA ACESTA ESTE O MENTIUNE IN URMA VIZITEI LUI PONTA:))
Misto campania, amuzant personajul, dar parca prea multa valva se face in ultima vreme…