CallerQ

de Adrian Lupău*

80% dintre oportunitățile de vânzare ale antreprenorilor și managerilor de vânzări se pierd în faza de prospectare și cunoaștere a clientului, iar principalul motiv identificat pentru această situație sunt follow up-urile incorect gestionate.

Cu alte cuvinte, pentru un om de vânzări este esențial să-și noteze exact data și ora la care trebuie să recontacteze potențialul client cu care tocmai a vorbit. Într-o lume a lui “Aici și Acum”, cu cât vânzătorul amână mai mult momentul adnotărilor, cu atât șansele să-și aducă aminte ce și cum are de făcut sunt mai mici.

Soluția vine de la trei clujeni care au conceput aplicația mobilă CallerQ. 

Funcționează simplu și își face simțită prezența după fiecare apel efectuat pentru a te întrebă când vrei să suni persoana cu care tocmai ai vorbit, dacă vrei să notezi un detaliu important din discuția purtată și dacă vrei să notezi și o întâlnire în calendarul telefonului.
Astfel, un om de vânzări, care dă zeci de telefoane pe zi și poartă tot atâtea conversații, are șansa să-și amintească când trebuie să revină și cum să abordeze situația pentru a finaliza contractul.

CallerQ și-a demonstrat eficiența în creșterea vânzărilor în faza de testare.
Aplicația nu ajută doar în planificarea agendei de lucru, ci poate genera rapoarte despre apelurile efectuate, cifre care pot oferi o înțelegere a momentul de prospectare și vânzare.

Mai degrabă decât artă, vânzările sunt matematică pură. În acest context, orice om bun de vânzări știe că numărul de telefoane determină numărul de întâlniri, care la rândul lor generează cereri de oferte, situații din care rezultă negocierile și în final clienți și bani.

CallerQ, aplicația care crește vânzările, este disponibilă momentan doar pentru dispozitivele care rulează sistemul de operare Android și poate fi descărcată gratis din Google Play.

Dezvoltatorii promit că în viitorul apropiat aplicația CallerQ va fi funcțională și pentru terminalele cu iOS.

* Adrian Lupău, fondatorul startup-ului CallerQ, a fost manager de vânzări directe pentru companii ca Vodafone, Siemens, RDS, Siveco, SDL sau Sysgenic.
Vezi un clip demo la finalul acestui infografic:

 

CallerQ

2 Comments

  1. Conform profilului de LinkedIn exista cateva dezinformari. La Vodafone a fost Operations Manager si la SDL a fost Inside Sales Manager. Nu au legatura cu vanzarile directe.

    Cei care isi asuma textele de publicitate ar trebui sa verifice validitatea informatiilor din mai multe surse.

  2. @Idemk: NU e text publicitar 🙂 Pur și simplu, obisnuiesc sa anunț din când în când aplicațiile nou apărute.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close