Cum e mai bine, să perfecționezi la maximum un produs înainte de a-l lansa pe piață?
Sau să-i dai drumul în variantă beta și să-l îmbunătățești pe parcurs?

Apple a ales dintotdeauna prima variantă, Google merge pe a doua.

Poate așa se explică de ce Google a ajuns cea mai valoros brand din lume (159 de miliarde de dolari, cam cât întreg PIB-ul  României) și a trimis Apple pe locul doi în clasament.
Un infografic care povestește cât trei pagini de revistă și mult mai clar:

10 most most valuable brands

Provided by financesonline | David Adelman | See our Vimeo

4 Comments

  1. Ce-i drept, niciodata n-am fost fanul Apple, in orice produs au scos pe piata.. pentru ca Android.. iOS sucks.

  2. Catalin, sa nu uităn totuși că Apple a scos primul tlefon cu ecran tactil cu ADEVARAT functional si primul „ultrabook”, adica un laptop performant fin, subtire si performant.

  3. Foarte adevarat ce spune aici, numai ca lipseste ceva: capitalizarea bursiera, o evaluare reala si la zi. Apple valoreaza 547 miliarde dolari, iar Google 381 miliarde dolari. Ambele cotatii sunt de pe Nasdaq. Iar capitalizarile acestea ne arata ca Apple este mai valoroasa cu 166 miliarde dolari decat Google. 🙂

  4. Buna precizare! Multumesc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close