romtelecom

romtelecom Nu știm. Poate că este gata, dar nu a fost suficient promovată și nu prea au aflat companiile de ea.

Poate că se află încă în proiect, în faza alfa/beta.

Anunț important pentru dezvoltatorii de aplicații de business pentru IMM-uri: pot obține finanțare și promovare internațională, în valoare de zeci de mii de euro, dacă se înscriu la concursul „Business Wall of Fame”, inițiat de Deutsche Telekom/Romtelecom.

Atenție: Nu a mai rămas chiar mult timp pentru înscriere, termenul limită fiind 22 mai.


Ce este „Business Wall of Fame”?

Este un concurs de aplicații deschis dezvoltatorilor de software independenți și startup-urilor.
Aplicațiile înscrise în concurs trebuie să se afle cel puțin în faza de producție, astfel încât să poată fi testate public.
Aplicațiile trebuie să fie inovatoare și să se adreseze IMM-urilor.

Categorii și premii ale concursului „Business Wall of Fame”:
Cea mai bună aplicație din România
Premiul I: Promovare în cadrul unei campanii de marketing dezvoltate de Romtelecom, în valoare de 30.000 de euro, și integrare în portofoliul Romtelecom Business Solutions, ajungând să fie cunoscută de peste 150.000 companii;
Premiile II – III: Partener Cloud al Romtelecom Business Solutions – aplicațiile vor fi incluse în portofoliul Romtelecom pentru clienții de business.

Cea mai bună aplicație internațională de business
Cea mai bună aplicație internațională va deveni parte din portofoliul Deutsche Telekom în toate cele 6 țări participante la concurs, ajungând să fie cunoscută de aproape 1,3 milioane de clienți de pe aceste piețe.
Dezvoltatorul celei mai bune aplicații internaționale va câștiga o excursie la Telekom Laboratories Berlin, unde sunt prezentate inovații.

Cea mai bună aplicație de business a unui startup
Propunere de investiție de până la 80.000 de euro de la incubatorul hub:raum Cracovia;
O invitație la „Long Night of Startups” a T-Labs, evenimentul-cheie pentru startup-uri, cu un spațiu de prezentare propriu la târg.

Program concurs:

Înscrieri: 28 aprilie – 22 mai;
Votare: 22 mai – 30 iunie;
Selectarea câștigătorului național: 1 iulie – 31 iulie;
Selectarea câștigătorului internațional și a celui mai bun startup: până pe 15 august.

Votul
Votul este public. Participanții își pot mări numărul voturilor și șansele de câștig invitându-și comunitatea să voteze (atât parteneri de business, cât și prieteni), după ce se termină etapa de aplicare, pe 22 mai.

Voturile pot fi și ele o modalitate de a răsplăti membrii comunității: toți participanții la vot care sunt angajați autorizați ai IMM-urilor, înregistrați ca suporteri ai celei mai bune aplicații naționale, sunt eligibili să câștige pentru compania lor expunere într-o campanie de comunicare dezvoltată de Romtelecom, în valoare de până la 10.000 de euro.

Unde înscriem aplicațiile
Înscrierea aplicațiilor se face online, pe site-ul Business Wall of Fame, unde vei găsi descriși în amănunt pașii pe care trebuie să-i urmeze dezvoltatorii de aplicații.

PS: Primesc lunar cam două cereri (unele teribil de insitente) de promovare a unor aplicații online proaspăt dezvoltate. Nu am întotdeauna timp să le testez și să scriu despre ele. Competiția Business Wall of Fame este, iată, o ocazie perfectă pentru promovarea acestora.
Succes!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close