Știți deja că mă plictisesc peste măsură informațiile livrate de unele agenții de PR sub forma unor texte încâlcite, redactate în limba de lemn atât de iubită de client și pline de superlative caraghioase.

Săptămâna viitoare, vineri, pe 6 iunie, merg la Howard Johnson să mă dezintoxic:  la conferința Top Social Brands vine să vorbească Remco Janssen, un om de PR care a dovedit că știe să comunice omenește și, prin consecință, eficient.

Fost jurnalist sportiv, a înțeles că în lucrul cu companiile este nevoie de un om de PR 2.0 care să știe să transforme în mod fericit informația pentru jurnaliști și cititori  și a devenit social PR și social media strategist reușind să se impună in Europa cu campaniile pe care le-a realizat.
Știe să transforme un story într-un subiect de interes și transferă în comunicare entuziasmul și felul său extrovertit care se vede și în pozele oficiale de prezentare –  spune Marta Ușurelu, redactorul șef al revistei Biz, care organizează conferința.

Remco se referă în acest tweet la afișul conferinței:

top social brands

La Conferința de vinerea viitoare va fi prezentat și Studiul Top Social Brands 2014 ( a șasea ediție), „rezultatul unei analize complexe a activităților desfășurate de brandurile active în social media, în intervalul februarie 2013 – februarie 2014.
Înscrierile în Top Social Brands au fost deschise timp de aproximativ două luni iar brandurile din clasamentul de anul trecut au fost incluse în mod automat în competiția din 2013”.

Detalii despre conferință și înscrieri (gratuite pentru bloggeri), aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close