batrani sport

De la o anumită vârstă, a face mișcare/sport este un lucru jenant pentru mulți.
Povestea.
Privesc uneori dimineața, de la fereastră, un cuplu de seniori (le dau cam 80 de ani). Vin la aparatele de fitness montate de primărie și își pun trupurile marcate de trecerea anilor să facă sport.

batrani sport

„Antrenor” este doamna, care îi  face domnului, cu tandrețe, planul de antrenament.
Știți ce este impresionat?
Acești doi oameni continuă să privească cu oarece jenă în jur, spre ferestre și trecători. Parcă le e rușine oarecum că în loc să se plimbe cocârjați, în baston, fac un minim de sport.

Sport, online și Social Media

Sună pompos, dar acesta este adevărul: am fost onorat de invitația primită de la Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) de a ține în week-end o prezentare despre Comunicare online și prin Social Media la Sport Forum, eveniment care a adunat președinți de federații, sportivi de top, antrenori, medici sportivi, reprezentanți ai Comitetului Olimpic Internațional.
(Apropo, m-am convins cu ocazia Sport Forum că doamna Gabriela Szabo este cel mai simpatic și de treabă ministru din actualul cabinet. Dacă mai mulți oameni politici s-ar purta cu naturalețea acestei campioane, poate nu ne-am  mai enerva atât când citim presa. Evident, vin cu o apreciere pur subiectivă, nu am informații din lumea sportului despre cât de bun manager este.)

Printre altele, la Sport Forum am vorbit despre valorificarea eficientă a conținutului (text, video, foto, conversație online), conținut ale cărui producție și administrare costă, dar care de multe ori este „aruncat” pur si simplu online, printr-o promovare haotică iar ulterior nimeni nu se mai ocupă de soarta lui.
Ce se poate face?
Vă propun ca exemplu de eficiență în conținut aplicația mobilă a Comitetului Olimpic Internațional, Olympic HUB, pe care puteți să o descărcați pe iPhone sau pe smartphone-urile cu Android.
Mecanismul de funcționare este simplu.

IOc Hub

Olympic HUB  este un spațiu de conversație (pe bază de înregistrare) între fani și sportivi și agregă conținutul produs de aceste două categorii pe Facebook, Twitter și Instagram.
Orice fan înregistrat poate intra în legatură cu sportivul preferat iar sportivii își pot trimite unii altora mesaje prin acestă platformă.
Sunt și capabilități de search (țară, echipă, disciplină sportivă, ediție de Olimpiadă) și, cum îi stă bine unui domeniu competițional, Olympic Hub permite și statistici de genul sportivul cel mai simpatizat, cu cea mai mare influență.
Simplu și eficient, nu?

Altfel, am constatat la Sport Forum că sunt federații cu o incredibil de bună prezență online, lider la acest capitol fiind, cred, cea de rugby.
De remarcat și abilitatea cu care Federația Română de Handbal se promovează prin infografice, vezi aici un exemplu – ar putea să dea lecții multor companii când e vorba de comunicarea de bilanțuri.

Un blogpost pe aceeași temă, aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close