Am colaborat săptămâna trecută, într-un proiect, cu o mică firmă de producție multimedia.
Proprietarul respectivei companii îmi povestea că a fost la un training de promovare prin Social Media, a înțeles despre ce e vorba, dar nu prea a aplicat ce a învățat pentru că „să faci asta, promovarea online pentru business-ul tău, cere timp mult”.

Chiar așa să fie?
I-am răspuns: „Uite, cât stăm acum în pauză, de ce nu faci o poză cu telefonul să o pui pe pagina ta de Facebook, pe contul de Instagram, cu un text în care să povestești cu ce te ocupi chiar în clipa asta?
Îți promovezi și afacerea, te promovezi și pe tine drept creator multimedia, îți crești cum ar veni brandul personal”.

Omul parcă trăia o revelație: „Corect, ai dreptate!”
I-a luat maximum cinci minute să compună și să urce statusul pe Facebook.
Statusul a avut succes pentru că locul de muncă din ziua aceea era spectaculos, neobișnuit, iar clientul pentru care lucra, important.

Desigur că asta a fost o acțiune de promovare absolut elementară. Într-adevăr, proiectele digitale mai complexe cer resurse – timp, creativitate, energie, pricepere.

Dar multor oameni le lipsește tocmai curajul de a face primul pas. Sau fac primii pași nu tocmai corect, pentru că PR-ul și marketingul actuale sunt tarate de obiceiuri de comunicare vechi, plictisitoare, neeficiente.
Multora le lipsește curajul (sau li se pare extrem de complicat) să povestească, prin generoasele posibilități oferite de Social Media, despre ei, despre ce fac, despre ce au reușit.
Și sunt atâtea povești captivante de spus…

Trăim într-o lume în care poveștile sunt consumate cu mare poftă.
Cu toții povestim.
Și dimineața la cafea înainte de a începe programul, și la telefon, și când ne scriem un CV sau ne completăm contul de LinkedIn, și când facem o ofertă de servicii, și când ajungem seara osteniți acasă.
Orice manager, orice antreprenor, orice creator este extrem de interesat și de bucuros când îl caută un jurnalist să scrie despre ceea ce face, despre ceea ce a reușit. Însă nu își dă seama întotdeauna că mediul digital îi oferă toate mijloacele de a deveni el însuși jurnalistul propriei vieți, al propriei companii, al propriului brand. Și, prin consecință, propriul PR.

Despre asta vom discuta în seria de traininguri PR3.0, organizate de Naked PR.
Este a doua ediție, astfel încât am putut să calibrez foarte fin cursurile și să le construiesc cu scopul clar ca abilitățile deprinse să poată fi aplicate imediat în practică.
Trainigurile PR3.0 au loc în fiecare luni seara, de la 18.30, timp de șapte săptămâni, începând cu 30 martie.
Vor fi șapte întâlniri săptămânale.

Vom discuta o mulțime de studii de caz de campanii digitale românești care au avut rezultate și au fost premiate, vom descifra împreună eficiența rețelelor sociale în promovarea brandurilor, vom crea schițe de campanii digitale pe teme date, vom vorbi despre conținutul vizual, despre comunicatul de presă eficient, despre storytelling, aplicații mobile etc (vezi aici curricula).

Fiecare brand prezent va beneficia și de un audit al prezenței sale online.
Vă invit 🙂

Înscrieri la Workshop-urile PR3.0 organizate de Naked PR, aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close