Facebook schimbă din nou algoritmul de afișare a statusurilor în News Feed-urile noastre, ceea ce ar putea da noi bătăi de cap companiilor care au pagini de business pe această rețea socială.
Sunt trei update-uri, dar cel mai important mi se pare acesta:

We’ve also learned that people are worried about missing important updates from the friends they care about. For people with many connections this is particularly important, as there is a lot of content for them to see each day.

The second update tries to ensure that content posted directly by the friends you care about, such as photos, videos, status updates or links, will be higher up in News Feed so you are less likely to miss it.
If you like to read news or interact with posts from pages you care about, you will still see that content in News Feed. This update tries to make the balance of content the right one for each individual person.
De aici.

Statusurile prietenilor apropiați vor avea prioritate, vor urca astfel în News Feed, iar statusurile companiilor vor coborî în consecință, nu știm cât de mult, și le-ar putea scădea – vom vedea – și mai mult vizibilitatea.

Singura ilustrație la articolul Facebook care anunță schimbările este acest status al unei piețe, stupid de banal și fără ecou, ca exemplu al conținutului slab postat de branduri.
E un mesaj subtil. Sau foarte direct, nu-mi dau seama. 🙂

facebook

1 Comment

  1. Paharul e pe jumatate plin… acum depinde din ce parte privim. Din perspectiva userilori sau a advertiserilor …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close