the group

The Group a lansat oficial Prometheus, pe care o declară drept „prima agenție din România specializată în Programmatic media”.

Prometheus este prima agenție specializată în Programmatic media și marketing analytics din România. În acest moment, Prometheus este singura agenție care deține soluția completă de Programmatic, pe de o parte prin tehnologie și instrumente proprii, pe de altă parte în baza primului contract semnat de Google cu o agenție din România pentru acces la platforma și instrumentele exclusive ale companiei Google – spun oficialii The Group.

“Pentru noi internetul este o altă dimensiune a preocupărilor, interacțiunii, comunicării și existenței, inclusiv comerciale, a oamenilor și brandurilor.
Prometheus este răspunsul pentru nevoia de performanță a brandurilor, pentru soluții eficiente de marketing în această altă dimensiune. Lansarea unei agenții specializate în Programmatic presupune o investiție substanțială și suntem fericiți că am putut să o facem, în beneficiul tuturor clienților noștri.” – explica Zoltan Szigeti, președinte The Group.

the group

Activitatea de Programmatic media reprezintă cea mai nouă dezvoltare a abilităților și competențelor profesionale de a promova branduri, adecvat, complex, personalizat și eficient, cu ajutorul tehnologiei și al datelor.

“Activitatea de Programmatic planning & buying, capabilitatea de marketing analytics, deși utilizate ca enunțuri la scară mai largă, sunt pe deplin înțelese și aplicate de foarte puțini specialiști.
Rezultatele lor vor reașeza eficient raporturile dintre branduri și consumatori pe internet, vor aduce vești bune pentru site-urile vii și active, pentru publisheri, pentru bloggeri și proprietari de conținut relevant, vor contribui la o eficiență sporită a investiției brandurilor în comunicare. Clienții Media Investment vor beneficia în mod direct de expertiza oferită acum de Prometheus.” – a declarat Dan Balotescu, managing partner Media Investment.

Agenția Prometheus, condusă de Cecilia Tănăsoiu, are o echipă formată din șapte specialiști în Programmatic media și marketing analytics. Aspectul activităților de planificare, modelare și cumpărare “Programmatic” este acela că, la capătul unui proces complex, brandurile pot cumpăra o anume expunere a reclamei, pentru un anume consumator, la un anume moment, într-un anume context.
Programmatic media reprezintă evoluția către cybermarketing, respectiv activitatea care reunește, din perspectiva brandurilor, cele trei noțiuni vitale: marketing, economie, tehnologie.

“Colegii noștri de la Media Investment ofereau deja acest tip de servicii Clienților, dar am realizat între timp că activitatea de Programmatic media este specializată și cu mult mai sofisticată decât poate oferi o simplă divizie a unei agenții clasice de media. În acest moment doar noi, Prometheus, deținem pachetul complet: instrumente proprii, tehnologie, date, capabilități analitice și accesul la platforma de Programmatic Google în România.” – a declarat Cecilia Tănăsoiu, managing director Prometheus.

The Group reunește 11 agenții specializate în diferitele discipline ale comunicării și adaugă permanent valoare prin inovație, în acord cu propria poziționare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close