telekom wall of fame

Românii, deștepți, au făcut o treabă extraordinară în 2014 la competiția Business Wall of Fame – organizată în opt țări europene de către Deutsche Telekom, și ar fi păcat să nu repete performanța și anul acesta (vezi mai jos invitația).
De aceea, vin cu detaliile pentru participarea din 2015 la acest concurs internațional.

Am văzut, într-o fabrică din România, un robot sofisticat care ambala produse. Ce mi s-a părut interesant: respectivul robot era conectat prin Internet cu producătorii săi din Italia, care urmăreau de la distanță cum funcționează și interveneau imediat, remote, dacă apăreau erori.

Robotul respectiv este un bun exemplu de Internet of Things. Această conectare pe scară largă la Internet a diverselor echipamente unconnected va provoca, spun economiștii, următoarea revoluție industrială.

Cine este invitat să participe la competiția „Business Wall of Fame” Deutsche Telekom 2015

Telekom Romania a lansat cea de-a doua ediție a concursului internațional Business Wall of Fame iniţiat de grupul Deutsche Telekom.
Sunt invitați să participe creatorii români de soluții inovatoare de tipul IoT (Internet of Things) dedicate companiilor.
Soluțiile de acest tip trebuie să fie deja disponibile la vânzare sau în stadiul de lansare pe piață.
„Business Wall of Fame” se derulează în România și alte 7 ţări europene (Austria, Croația, Germania, Grecia, Ungaria, Macedonia și Slovacia).

telekom wall of fame

Cum se face înscrierea

Soluţiile Internet of Things pot fi înscrise în perioada 22 aprilie – 25 mai 2015, pe platforma wallofbusiness.ro.

Jurizarea

Soluția câștigătoare va fi desemnată în urma voturilor comunității de business, în perioada 11 mai – 22 iunie.
Primele 15 dintre soluții, cele care au adunat cele mai multe voturi, vor fi ulterior evaluate și de un juriu de experți Telekom Romania.

Premiile

Soluția românească declarată câștigătoare va beneficia de o campanie de promovare, dezvoltată de Telekom, în valoare de 30.000 de euro, iar producătorul ei va deveni partener Telekom Romania.
De asemenea, compania-suporter a soluției câștigătoare, care a avut cel mai convingător argument în favoarea acesteia, va beneficia la rândul său de o campanie de promovare în valoare de până la 20.000 de euro.
Totodată, juriul va acorda un premiu special “Cea mai bună soluție internațională Internet of Things”, pe care Deutsche Telekom o va include în portofoliul celor 8 țări participante, aceasta având avantajul expunerii către clienții companii ai acestor state. Mai mult, va participa alături de Deutsche Telekom la un târg de profil, beneficiind de promovare în valoare de 10.000 euro.

Deutsche Telekom a creat și un clip simpatic spre inspirația participanților:

Cum spuneam, România s-a prezentat foarte bine la prima ediție „Business Wall of Fame” de anul trecut, axată pe găsirea celor mai bune aplicații în cloud care să eficientizeze activitatea companiilor.
România a fost una dintre ţările cel mai bine reprezentate, cu cele mai multe aplicatii înscrise – 59 de aplicații. În urma competiţiei, primele trei clasate aplicaţii la nivel naţional – Smart Bill Cloud (aplicație de facturare), Top Checks (aplicație de analiză și monitorizare a partenerilor de business actuali sau potențiali din punct de vedere financiar și juridic) și Sedona POS (aplicatie ce transformă terminalele inteligente în puncte de vânzare mobile) – au fost incluse în portofoliul Telekom Romania de soluţii de business.

Câștigătoarea marelui premiu național, Smart Bill Cloud (vezi clipul de mai jos), a beneficiat de campania de promovare dezvoltată de Telekom, iar suporterul acesteia, International Leader Media, a fost promovat, de asemenea, în cadrul unei campanii dedicate.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close