the group

The Group, cea mai mare companie de marketing communication din România, și-a aniversat astăzi cei 10 ani de la înființare într-un mod neașteptat: a prezentat oficial prima emisiune filatelică românească (timbre, colițe) pe subiectul evoluției industriei comunicării, emisiune care îi este dedicată.

“Romfilatelia omagiază, prin emisiunile sale, instituții simbol, personalități ale României și companii care au un rol important în economia românească” – a explicat Cristina Popescu, Director General Romfilatelia.

Seria de timbre, „de la tăblițe la tablete” pornește de la celebrele tăblițe cu una dintre cele mai vechi scrieri din lume, descoperite la Tărtăria, trece prin epoca Gutenberg și ajunge la telefonul lui Alexander Graham Bell.

the group

Într-o lume din ce în ce mai orientată către comunicarea instant, mijlocită de noile tehnologii, timbrul rămâne un simbol al statorniciei și al valorii cuvântului tipărit.
Obiect miniatural de artă, timbrul însoțește stări și împărtășește emoții, construiește punți și comprimă distanțe, astfel încât un proiect filatelic dedicat performanțelor profesionale în industria comunicării, este un reper și în același timp o pledoarie pentru excelență în comunicare, care ne onorează și ne obligă să continuăm să fim… altfel,  spune Mihaela Nicola, CEO The Group.

the group

“Filosofia The Group este aparte. Prețuim pasiunea oamenilor pentru Frumos, pentru Bine, pentru Nou și atitudinea care construiește un zâmbet. Performanța durabilă s-a consolidat din pasiune, în mod etic și responsabil, privind dincolo de linia orizontului imediat și adăugând mereu inovație. Un timbru care desenează epopeea comunicării și saltul către era comunicării online și care ne este dedicat nouă este răspunsul pentru întrebarea de bilanț, după un deceniu: am făcut bine? ”, a declarat Zoltan Szigeti, Președinte The Group.

The Group sărbătorește 10 ani de la momentul fondării sale și deține, conform cifrelor oficiale, poziția de lider al pieței din anul 2007. În portofoliul The Group se află mai mult de 200 de branduri internaționale și locale, agenția are aproximativ 230 angajați și este partener în Romania al grupului american Omnicom Media Group.

Emisiunea de mărci filatelice “Excelența în Comunicare” a fost pusă în vânzare la toate magazinele Romfilatelia din București și din țară.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close