e doar un fragment din editorialul viitoarei editii go4it!, dar m-am gandit ca povestea e utila in aceste zile cand toata lumea cumpara diverse chestii… nu dau nici o bere celor care ghicesc despre ce magazin online e vorba (e usor de identificat) si nici nu-l numesc deocamdata in clar…

asadar:

o colega ziarista s-a hotarat sa-si cumpere un nokia 6111, in varianta frosted pink. a gasit un magazin online care il avea pe stoc, l-a comandat, a platit cu cardul de credit, a primit imediat un raspuns automat cu “va multumim…”  si a asteptat. a asteptat timp de vreo trei zile.degeaba. a sunat la magazinul online, oamenii de acolo i-au spus sec cum ca modelul respectiv “s-a terminat” (dar figura in continuare pe site) si au incercat cu perseverenta sa-i serveasca varianta pe negru. ei bine, doamna noastra s-a tinut tare pe pozitie. in definitiv isi golise cardul, banii se aflau la indolentii care nu se oboseau sa-si actualizeze datele de pe internet. in final, au trimis-o la… magazinul traditional sub acelasi brand. aici, bucurie mare: aveau modelul. exasperare insa: nu conta ca a lasat banii in contul magazinului online, trebuie sa plateasca inca o data daca voia telefonul. noroc cu vanzatorul care a sunat pe la manageri si a rezolvat problema.
 

asa ca daca voi citi pe undeva vreo declaratie despre viitorul de aur al  e-commerce-ul B2C in romania, dati-mi voie sa fiu sceptic. tehnologia poate sa fie minunata, daca angajatii sunt dobitoci si lenesi, nu prea mai e nimic de facut.

 

6 Comments

  1. Si uite-asa se vede de ce e util un card de credit si nu de debit. Macar nu ramai fara bani din cauza dobitocilor si nu stai dupa fundul lor sa ti-i dea inapoi in caz ca n-au ce sustin ca au.

  2. domnu’ director, de ce ma enervezi ? Mi-ai adus aminte ca au trecut vreo doua luni, daca nu mai mult, de la vinerea in care am comandat un dvd writer la emag.ro. Care pe site era disponibil, dar la ei nu ! Si apoi au trecut niste zile, ca mi-au zis sa astept; apoi iar am sunat si m-au mai amanat. Si mi-au spus cand voi fi apelat…voila 🙁

  3. deci e haos mare, deci nu exista nimeni care sa controleze cum functioneaza magazinele astea, deci si noi cred ca sintem cam pasnici, deci nu facem scandal mai des, deci asta e situatia.

  4. Heh, scandal se face! A se vedea un topic dedicat unui magazin online mentionat mai sus de pe forumul softpedia (Pe un alt topic tot pe-acolo se discutau drepturile consumatorului in relatia cu magazinele online). Pe mine personal m-a lecuit de cumparatul de la acel magazin, chiar daca nu luasem inca nimic de acolo.

  5. Emag naspa eu am luat o mare teapa chiar saptamana aceasta cand m-au lasat fara cadou de Mos Nicolae. Comanda si plata a fost facuta joi iar marti la pranz mi s-a spus ca voi fi contactat pentru a spune unde vreau sa fie livrat cadoul. Bineinteles ca nu am fost contactat miercuri am revenit cu telefoane iar de abia joi cand am dat din nou tel la ei si am cerut sa vorbesc cu un sef s-a rezolvat problema.
    Concluzie voi cumpara doar direct never on-line 😛

  6. People, citesc si ma minunez. Voi nu cititi presa :))
    Chiar credeati ca emagazinele romanesti functioneaza ca afara?? Pt mine sunt doar case de comenzi, postez comanda pe net, dar INTOTDEAUNA platesc acasa, altfel… poate deveni oricand un consum inutil de nervi, timp si incredere. In Romania, atata vreme cat banii sunt la mine negociez de pe pozitie de forta.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close