probabil ca la spartul targului comentez si eu:

via subiectiv despre pocinogurile pe care cross-urile de reclama le pot face intr-un trust de presa

nu ca filosofii n-ar vorbi si domniile lor cand sunt „in civil” cu pula, pizda, fut, coaie, ca tot omul…

numai ca prima si ultima coperta a revistei dlui Patapievici Idei in Dialog au reusit un melanj absolut hazliu: cititi titlurile serioase si docte si apoi copy-ul reclamei la guerilla! parfum!

in definitiv e vorba de o chestiune de comportament potrivit cu situatia: pe terenul de fotbal, la o miutza de week-end, e permis sa te scarpini la oaie, dar la o receptie ( si Idei in Dialog este o receptie a intelectualilor) un asemenea gest nu e tocmai binevenit.

2 Comments

  1. Asta se intimpla si in Dilema Veche. Vezi AICI acest lucru, cind reclama la Click apare tot mai des in Dilema Veche :)))).

  2. Mai precis pe ultima pagina a Dilemei apar borcane invelite cu „Laura Andresan…scandal,etc…”
    Saracu Plesu.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close