emilian, antreprenorul de 21 de ani care a fondat televiziunea online braintv, ma intreaba ce parere am despre proiectul lui .

nu-mi place!

braintv dispune de ceva banuti ca investitie, a avut ceva recomandari (dovada ca inca de la debut vine cu interviuri VIP).

ce a iesit: o chestie batranicioasa, de parca director la braintv ar fi aristide buhoiu sau vreo fosila din tvr.

sa fiu scuzat: nu sunt specialist in televiziune, ci doar un consumator, un ins care crede ca tv online este viitorul.

cateva observatii:

genericul. facut probabil de vreo casa de productie video. batranicios in conceptie, ca si vocea (profesionista) din off, utecista, care incearca sa ne convinga si nu reuseste. genericul are aer de documentar de propaganda comunist. genericul s-a vrut probabil o parodie la astfel de documentare de pe vremuri, dar nu a reusit si efectul e exact invers.

concuzie: generic ce nu transmite in nici un fel ideea de televiziune inovativa care va sparge piata. emi, cere-i banii inapoi celui care ti-a facut genericul si dupa aia impusca-l 🙂

“emisiunile”. adica materialele video postate pe braintv. producatorul&cameramanul ori nu se pricep, ori au ceva handicapuri locomotorii. altfel nu se explica de ce vreme de multe minute bune cadrul nu se schimba. intervievatul se batzaie pe scaun sau in cel mai bun caz  da din maini. trist. parca toti invitatii stau in scaune cu rotile in spatele birourilor. si emisiunea aia de pe tvr cu vaci, “viata satului” parca ii spunea, era mai vie din acest punct de vedere.

 doar la sorin de la akcent am vazut un cadru mai interesant (cred ca el este de “vina” fiind fotograf profesionist). iar baiatul acela de la guerilla tinea un microfon in mana de parca era dan spataru pe vremuri la mamaia. ce rost avea microfonu’ ala, n-am inteles.

buna ideea cu “cartoanele” cu intrebari. insa fiecare carton sta vreo 10 secunde pe ecran. mult. oamenii inteligenti pot citi cele 1-3 cuvinte ale intrebarii afisate mult mai repede… rezultatul: daca ai sase intrebari intr-o “emisiune”, din cauza cartoanelor o lungesti inutil cu zeci de secunde. apropo: interviurile sunt lungi, unele depasesc 10 minute… cine are atat timp de pierdut? asta e o dovada ca interviurile nu sunt prelucrate profesionist la montaj… daca nimeresti peste vreun tampit care taie frunza la caini 20 de minute, pai nu-i dai 20 de minute pe post, il mai tai un pic…

concluzie: fata de businesstv e clar un pas inainte. braintv a avut toate conditiile sa inceapa bine, inclusiv bani. insa n-a facut-o si a iesit ceva mediocru, trist. mediocru va fi si numarul de vizitatori daca brain tv  nu se relanseaza corect (se poate fara mari eforturi) cat mai curand. cat despre aia 10.000 de vizitatori potentiali pe care ii anunta inainte de lansare, sa fim seriosi! in stadiu asta, braintv poate atrage cel mult 500 de zi!

 

 

9 Comments

  1. cam dur dar sper sa auda cine trebuie.

  2. Hai 1000 daca aduni si colegii lui si pe ai ei 😀 Pe mine asta m-a zdrobit si deja am pornit cu un mindset negativ. Uitandu-ma putin dupa cine e in spatele Brain TV am dat peste cine e autorul, cine e prietena lui, logodne… Si mi s-a parut total uncool. Fie si din faptul ca nu sunt de acord sa dai pe blog detalii de viata personala, ca sa nu mai vorbim de impresia total neprofi lasata

  3. Victor, foarte pertinenta analiza ta. Multumesc. Nici noua inca nu ne place dar vrem sa facem totul mai bine. De ce am lansat televiziunea chiar daca inca nu eram suta la suta pregatiti? Ca sa ne lansam inainte de vacanta, ca sa avem timp sa primim feedback si pe motiv de concurenta. Deocamdata l-am lansat, nu avem pretentia ca este perfect, nici macar pe departe dar o sa facem finisajele din mers.

    Desigur nu ne-a reusit tot ce am vrut. Timpul nu ne-a fost cel mai bun prieten dar evident aceasta nu scuza unele greseli pe care ni le asumam. Speram ca viitorul sa schimbe perceptia initiala iar noi suntem dispusi sa ascultam sfaturi. Deja am preluat cateva de la tine si te asiguram ca le vom avea in vedere iar schimbarile vor aparea in curand.

    De altfel noi avem in vedere colaborarea efectiva nu doar la nivel declarativ cu vizitatorii nostri. Astfel in zilele urmatoare vom avea o actiune in acest sens. Desigur ne asteptam sa fie multe probleme observate de ei. Totusi nu ne adresam unui public tampit ci unuia educat si cu cerinte clare.

    Si cum avem 15.000 de oameni inteligenti, daca toti ne dau un feedback constant si constructiv, in ceva timp vom ajunge acolo unde ne-am propus inca de la inceput: continut premium pentru oameni inteligenti.

    In alta ordine de idei, de la lansare pana acum am avut peste 1500/zi ;).

  4. Mie-mi place tonul super-optimist si senin pe care il adopta emi de fiecare data cand apare critica pe undeva. Nu am vazut pana acum sa se fi suparat la vreo critica. O sa-l ajute mult atitudinea asta

  5. Adrian, n-am nimic de ascuns. Si in alta ordine de idei, ce legatura exista intre viata mea personala, ce scrie prietena mea pe blog si ce fac ca si antreprenor?

  6. un inceput cu stangul. sper sa remedieze situatia din timp.

  7. revin cu oarece intarziere:
    1. buzz: cam dur e adevarat, dar sincer 🙂

    2. a’ lu’ alexandrescu: sarea si piperul blogurilor sunt constituite tocmai de “scaparile” privind viata personala. evident, respect si decizia unora de a nu amesteca lucrurile

    3. emi: succes: nu sunt necesare eforturi supraomenesti, ci pasiune si creativitate. suna ca draku, dar e adevarat. cat despre “implementarea feedback-ului): asteapta pana ajung acasa 🙂 acum nu reusesc sa va receptionez de la serviciu – o fi opera administratorului de retea:)

    4. de ce: da, ia dreptate! interesant!

    5. laura: sunt semne!

  8. […] ambitiosi oamenii astia: extra boring la inceput, se reinventeaza rapid si incep sa dea dovada de creativitate. pai vedeti ca se poate! […]

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close