.. in seara asta la supermarket, aproape de ora de inchidere. in afara de oamenii care intrasera sa cumpere doua ape minerale si o inghetata la caserola, erau foarte multi cei care abia scapasera de la slujba. Tipi in costum si cu pantofi “bot de crocodil” (ce chin pe caldura asta!) si genul acela de doamne de succes care impaca si slujba, si casa ( nu-i nimic peiorativ in afirmatia asta!)…

am asteptat la coada vreo 15 minute si dupa aceea mi-am rupt mainile carand pungile…

chiar mi-as dori ca, din cand in cand, sa completez online o lista cu cele trebuincioase casei, sa dau send si dupa ceva vreme sa sune un curier la usa cu sacul cu produse… se poate in romania? n-am auzit pe nimeni! doar in america e posibil, unde amazon.com iti aduce acasa chiar si lapte!

de aceea mi s-a parut interesant interviul luat de Sece . daca citesti printre randuri, nu poti sa nu observi ca emag.ro studiaza posibilitatea…

dragi colegi de la concurenta, jos mainile de pe subiect, ca e al nostru! 🙂 🙂 🙂

 

6 Comments

  1. Tin minte ca acum vreun an si ceva mi se pusese si mie pata sa fac asta si research-ul de atunci parca mi-a aratat ca exista cateva, de care insa nu imi aduc aminte acum.

    Problema e cu obisnuinta romanior de a face shopping plus investitia initiala, care e mare, nevoia de working capital si mai mare asa ca am lasat-o balta.

  2. victor, de jumate de an tot astept un DVD-writer de la emag 🙂
    bine, acu’ nu mai am nevoie dar daca suna ? 🙂

  3. http://www.totalcomenzi.ro/
    http://www.casacomenzionline.ro/
    http://www.alimentaraonline.com/catalog/

    sunt doar cateva exemple. este drept, livrarea se face a doua zi, exista taxe suplimentare si oferta de produse nu este chiar atat de variata. dar oricum este mai bine decat cozile interminabile din hypermarketuri

  4. -Dragos, in Bucuresti, sunt sigur ca o astfel de afacere ar merge. Numai si daca ma bazez pe observatia ca sunt foarte multi colegi din redactie (ZF, BM, Target) care comanda mancare prin telefon, ghidandu-se online. Core target-ul unui astfel de business : 20-32 de ani, single, perspective de cariera, venit up to 400 euro, cu tendinte clare spre specia gourmand.

    – Alex: pai de ce nu iei legatura cu Radu? Ca doar ai numarul de telefon… Poate asa il ajuti sa rezolve disfunctionalitatile caracteristice unui start-up 🙂

    – Anca: se poate in studiu de caz? adica: am comandat un pui, o cutie de spaghetti, 2 beri etc etc si au venit cand le-am spus si m-a costat cu x% mai mult decat la supermarket?

  5. Singura mea comanda la emag s-a finalizat cu raspunsul: desi e pe site, acest produs nu mai e in stoc si nici nu credem ca va veni prea curand. Volum mare inseamna românizarea oricarei afaceri….

  6. Anca, daca intra Emag pe piata de FMCG sa fii sigura ca nu o va face asa cum o fac aceste 3 firme. Va exista o diferenta majora: orientarea catre client.

    Dragos, ce spui tu e doar diferenta dintre a face big business si a vorbi despre business. E o diferenta enorma intre a discuta la o bere despre diverse idei,care mai tarziu ti se par futuriste, si a te hotari sa le dezvolti, sau macar sa incerci sa le pui in aplicare. Fara suparare:P

    Victor, asta inseamna ca incepe si in Romania cutremurul pentru toti retailerii clasici. Si Emag are atat know-howul necesar, cat si acces la resursele necesare.
    Si daca chiar asta e intentia lor (si pare destul de plauzibila), tocmai ai anuntat cutremurul:)

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close