alaturi de orlando nicoara, catalin tolontan, victor ciutacu, vali petcu, radu ionescu si de multe alte nume sonore ale online-ului mioritic sunt invitat sa vorbesc marti pe tema relatiei corporate-jurnalisti via internet, la un seminar care se anunta interesant: toolbox, online communication.
am nevoie de ajutorul vostru: nominalizati site-uri de companii care sunt un dezastru din punct de vedere al informatiei oferite clientilor/jurnalistilor. In caz ca doriti sa va pastrati anonimatul, il voi respecta, iar daca va avantajeaza sa va plasez logo blog/site etc pe slide-ul cu contributia voastra, dati-mi de stire! adresa: victor.kapra@gmail.com. multumesc!
3 comentarii Adaugă comentariu
Cred ca cel mai simplu este sa nominalizezi alea doua-trei care au informatii utile 🙂
Uite exemple: http://www.coca-cola.ro/
emag.ro nu au sectiune de comunicate.
http://www.dc-shop.ro/ (Depozitul de calculatoare)
si lista poate continua 🙂
multumesc, Dan…. si trimite-mi sigla:)
Ce zici de Danone, ca nici macar n-are site pt RO? Decat un microsite pt Activia.Si e extrem de greu de comunicat cu ei, s-a vazut si pe perioada crizei. Nici Unilever nu are site in lb romana.Te redirectioneaza pe site-ul global, unde gasesti link-uri spre majoritatea site-urilor locale. Sigur ca Romania face exceptie ptr n-are.
In cazul Danone mi s-a spus din interior ca asta ar fi politica firmei. Ce fel de politica o fi si asta? Poate reuseti sa gaesti secretul, de ce companii precum Danone si Unilever sunt inexistente pe Internet, si asta doar la noi, in Ro.