…scriind din 1999 pentru ziarul financiar, unul dintre cele mai mari cosmaruri pe deadline a fost sa identific rapid informatii despre companii (cifra de afaceri, ebitda, evenimente, lansari, produse etc) pe site-urile acestora, informatii necesare pentru completarea articolului. si cand articolul ajungea in pagina, te trezeai ca in arhiva foto nu gaseai decat o poza proasta cu managerul x ,sau una pe care o mai dadusei de un milion de ori, sau …nu gaseai niciuna. si nu e numai cazul companiilor romanesti, ci si al multora dintre cele multinationale. stranie secretomanie sau, mai rau, indolenta a oamenilor din comunicare!
despre cat de meschine si aiurea sunt informatiile online despre companii am vorbit in toamna la toolbox-ul organizat de manafu, prilej cu care am remarcat cu ce ochi mari ma priveau cateva domnisoare din comunicare cand le prezentam cerinte minime de bun-simt privind prezenta pe internet a firmelor.
dragos tuta m-a “amenintat” atunci ca in curand imi va prezenta un pressroom online asa cum trebuie. am fost sceptic!
ei bine, nu trebuia sa fiu, pentru ca astazi am testat minunea: pressroom-ul tuborg realizat de selenis! fara sa exagerez, acesta este un model pentru toate companiile, pentru ca gasesti cam orice informatie iti este necesara ca jurnalist! felicitari tuborg, felicitari dragos!  

2 Comments

  1. Dap dap dap, deci se poate.
    Dar iti dai seama ca au avut buget pentru asta, ceva ce rar se intampla in .ro 🙂

  2. Subscriu! Dar sigur costa mult jucaria. Mi-ar placea sa am si eu una ca asta 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close