Închide

Ce vrei să cauți?

felicitari, tuborg! felicitari, selenis!

…scriind din 1999 pentru ziarul financiar, unul dintre cele mai mari cosmaruri pe deadline a fost sa identific rapid informatii despre companii (cifra de afaceri, ebitda, evenimente, lansari, produse etc) pe site-urile acestora, informatii necesare pentru completarea articolului. si cand articolul ajungea in pagina, te trezeai ca in arhiva foto nu gaseai decat o poza proasta cu managerul x ,sau una pe care o mai dadusei de un milion de ori, sau …nu gaseai niciuna. si nu e numai cazul companiilor romanesti, ci si al multora dintre cele multinationale. stranie secretomanie sau, mai rau, indolenta a oamenilor din comunicare!
despre cat de meschine si aiurea sunt informatiile online despre companii am vorbit in toamna la toolbox-ul organizat de manafu, prilej cu care am remarcat cu ce ochi mari ma priveau cateva domnisoare din comunicare cand le prezentam cerinte minime de bun-simt privind prezenta pe internet a firmelor.
dragos tuta m-a „amenintat” atunci ca in curand imi va prezenta un pressroom online asa cum trebuie. am fost sceptic!
ei bine, nu trebuia sa fiu, pentru ca astazi am testat minunea: pressroom-ul tuborg realizat de selenis! fara sa exagerez, acesta este un model pentru toate companiile, pentru ca gasesti cam orice informatie iti este necesara ca jurnalist! felicitari tuborg, felicitari dragos!  

Articole populare Ultima luna

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. Dap dap dap, deci se poate.
    Dar iti dai seama ca au avut buget pentru asta, ceva ce rar se intampla in .ro 🙂

  2. #2 Comentariu nou

    Subscriu! Dar sigur costa mult jucaria. Mi-ar placea sa am si eu una ca asta 🙂

Adaugă comentariu