google body este un nou serviciu al gigantului din mountain view. priviti acest filmulet si apoi mergem mai departe (sper sa nu il stearga foarte curand, pentru ca de pe youtube a disparut)
google body este un atlas anatomic 3D, multumita caruia vedem cum suntem facuti in interior. fiecare utilizator google va putea avea o replica 3D a propriului corp, pentru a-si vizualiza organele interne. dublura asta digitala va fi accesata si de medic la fiecare consult. mai mult, google va amplasa scannere in locurile cu trafic intens din cateva metropole americane pentru a colecta replici digitale ale corpurilor trecatorilor pe care sa le stocheze in uriase baze de date, in scopuri medicale. exista posibilitatea sa te sustragi oarecum scanarii: daca ceri de la google o banda de plastic pe care sa ti-o legi pe cap cand iesi in oras. vor exista si clienti corporate ai google body, de exemplu companiile de asigurari si cele de recrutare, care vor afla totul despre cei ce se prezinta in fata lor, intrand pur si simplu pe google body si dand search dupa numele persoanei.

ce ati citit mai sus este o stire datata 18 august 2022 si semnata de talentatul bruce sterling care nu este la prima “gluma” de acest fel.
gluma… sau nu, pentru ca deja exista companii care se antreneaza ca replici 3D ale corpului uman, cum ar fi aceasta. si de ce n-ar cumpara-o google?

5 Comments

  1. Mai intai vreau sa zic ca este foarte util un atlas anatomic 3d.

    N-am inteles insa ce rost are o imagine 3d pt fiecare corp, nu toate sunt la fel? Daca cumva iti lipsesti un rinichi sunt sigur ca stii deja.

    Sau se vrea o baza de date foarte mare in care sa fie date referitoare la sanatatea medicala a fiecaruia, un fel de fisa medicala. Daca ii asa nu are rost cu atlasul anatomic.

  2. bogdan, evident ca e util, dar in scenariul respectiv problema principala era legata de privacy

  3. Daca nu stii cate “magarii” se lucreaza la nivel digital ai putea crede ca e vorba de alte elucubratii despre teoria conspiratiei. Google nu o face ca sa te parasca la cine stie ce servicii secrete. E mai rau. Vor doar sa te cunoasca. Iti vor spune exact de ce ai nevoie, de ce trebuie sa cumperi si cum sa fii fericit. Treaba asta se face si acum, dar la intamplare. Metodele insa se vor rafina, iar pana la cipul in creier prin care vei primi direct minunata pauza de reclame (cei drept, doar acelea care iti plac si pentru care esti un cumparator eligibil) nu mai e mult.

  4. Cipul in creier va veni tot ca o joaca, sau mai bine, deghizat in nevoia ancestrala de cunoastere. Oricine vrea cat mai multe informatii in cat mai putin timp, iar minunatul cip se va ocupa de asta. E imposibil sa nu ti-l doresti pentru ca va veni la oferta. O imprimanta nu costa mult. Cartusele cu cerneala insa te fac pana la urma sa o abandonezi intr-un colt unde se va umple de praf.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close