… pana acum am pentru data de 24 ianuarie trei invitatii la evenimente de business&media: de la adobe, de la ensight si de la intellibiz solutions. si mai sunt vreo opt zile pana atunci, timp berechet sa mai apara si altele. nici daca ma dedublez nu am cum sa ajung la toate. probabil ca voi alege doar adobe.
povestea e veche: evenimentele se suprapun adesea accidental, iar organizatorii afla abia in ultima clipa ca exact la acea ora au concurenta si risca sa ramana cu sala  aproape goala.
ce ziceti de o aplicatie online, cu acces pe baza de abonament, in care companiile organizatoare de evenimente, ordonate cumva dupa niste criterii, sa bifeze rubrici cu data, ora etc, astfel incat sa nu mai existe cosmarul “si daca se duc la aia si la mine nu vin” ?

14 Comments

  1. Victor, ti-am mai spus sa nu mai dai ideile gratis, pune-le si tu macar la licitatie 🙂

  2. saitul asta exista, este gratuit si se numeste http://www.invita.ro 🙂 adeca face tot ceea ce inseamna management de eveniment intr-un mod foarte simplu. si da, e shameless plug, noi l-am gandit & facut 🙂

  3. @victor, despre un proiect din asta se discuta de ani de zile. Crezi ca marile companii isi vor regla, afisa evenimentele dupa o asemenea platforma ?

  4. dan: daca voi avea o idee cu adevarat geniala o voi scoate la licitatie la tine pe portal 🙂
    dragos: nu stiam de invita.ro. si-a gasit locul in favorite si il voi folosi 🙂 eu ma refeream la altceva: la o aplicatie care sa aiba 2 categorii principale de useri
    1. firmele de PR si in general cele organizatoare de evenimente ( IT&C, auto, finante/banci etc) care sa plateasca un abonament decent pentru acces si care sa isi inscrie evenimentul cu data si ora
    2. jurnalisti si alti participanti care sa aiba acces pe baza de inregistrare (cu posibilitate de banare, pentru a exclude piscotarii)
    adica un gen de calendar al evenimentelor interactiv… in fine se poate discuta ideea. dar cam asa o vad eu deocamdata

  5. alex: de ce nu ar face-o din moment ce expediaza sute de e-mail-uri de invitatie cu toate detaliile… nu vad neaparat si posibilitatea negocierii intre firma A si firma B privind ora si data, ci mai mult informare reciproca prin intermediul aplicatiei

  6. @victor: nu cred ca vorba de “intelegerea” dintre ei. poate ca uneori o si fac. E vorba de evenimente importante (si poate asteptate/soptite) pe care nu au niciun interese sa le popularizeze cu saptamani inainte.

  7. daca tot ne dai idea, nu ne spui si despre business model? 🙂

  8. victor, da, se poate ce zici tu fara nici un fel de probleme pe invita.ro. este o simpla customizare pe care orice user si-o poate face. 🙂

  9. alex, speta: sa zicem ca eu sunt kaprafone si vreau sa organizez o conferinta de presa.fixez data, intru ca abonat pe site-ul respectiv si vad ca in aceeasi zi mai sunt 3 evenimente it. normal ca ma mai gandesc daca fac conferinta la acea data
    emi: n-am niciun business model 🙂 e o idee spontana
    dragos: pai atunci marketing la greu ! da-mi un banaras si il pun la mine for free!

  10. @se uita kaprafone, birzonge si enacosoft la alte evenimente IT ? 🙂

  11. se uita alexander, ca ii vor sari in ochi evenimentele de la acea zi/ora
    Mi se pare o idee buna.
    dragos. ce bine era daca stiam acum doua zile de invita.ro
    evenimentul acesta http://www.invita.ro/organizer/RoxanaC/ev4836085865/ ma interesa direct 🙂

  12. subscription business model – evident :p

  13. poate pt orange si vodafone nu e o problema ca sunt 3-4 evenimente in aceeasi zi, ca au destule argumente ca redactorul sef sa trimita pe cineva. mai greu este pt o companie mica, fara bugete de publicitate si cadouri cu valoare la revanzare, sa aduca un jurnalist in sala intro astfel de conjunctura
    ideea e buna, e veche dar e mai greu de pus in practică

  14. Se intampla sa stiu ca un astfel de site se pregateste sa fie lansat cat de curand, bazat fiind exact pe ideea de networking si evenimente in Bucuresti: http://www.itfactory.ro si inspirat de un site cu un astfel de profil din Silicon Valley, unde evenimentele IT sint la fiecare pas.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close