– pana la sfarsitul acestei luni, sergiu biris va lansa versiunea a doua a trilulilu: functionalitati noi, mai multa usurinta in navigare si design imbunatatit.
“cred ca vom putea ajunge in cateva luni pe locul intai conform trafic.ro. vrem ca pana la finele lui 2008 sa ne dublam traficul, pana la 1,4 milioane de vizitatori” -spune el. de aici

– cresteri la publicitate: internetul pe primul loc, presa scrisa pe ultimul
…un studiu realizat la cererea mediafax de departamentul de cercetare al mediapro arata ca advertiserii vor face investitii nete cu 40% mai mari pe internet in acest an comparativ cu 2007, pe locurile urmatoare situandu-se cresterile pe TV (33%), cinema (aproape 22%), radio (19%), presa scrisa (18%), panotaj si evenimentele de promovare (18% fiecare). la realizarea studiului au participat reprezentanti ai agentiilor si ai clientilor de publicitate din romania.
(o mentiune care trebuie facuta de fiecare data: cresterile sunt una, volumele, alta) de aici

3 Comments

  1. din titlu ma speriasem – trilu lider de trafic si de castiguri din reclama :))

  2. dece:…oricum obiectivul este extrem de ambitios…acum depinde si daca iese cineva din trafic 🙂

  3. Cam de cacao faza pe care o face trilulilu, totusi: baga reclama in fata video-urilor uploadate de useri. Astazi am vrut sa revad un clip mai vechi – care nu doar era uploadat, ci si produs de mine – si surpriza! am asteptat 5 secunde pentru a viziona o reclama cu Sony Ericsson… Din cite stiu, grandul youtube nu a facut niciodata “ciubucuri” din astea de 2 lei. Victor, nu crezi ca etic ar fi ca si eu sa fiu intrebat daca e ok sa-mi insereze ei reclama in film? Sa nu mai zic ca normal mi s-ar parea sa fiu platit cu un procent din ceea ce au incasat ei de la publicitar.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close