vinexpert. pagina de twitter

“Reteaua de magazine de vinuri Vinexpert si-a deschis pagina pe serviciul de comunicare online Twitter de circa doua saptamani, estimand ca acest canal de comunicare si informare va ridica afacerile companiei cu 7-8% anul acesta. Compania estimeaza venituri de 2,2 mil. euro in 2008.”…scrie dailybusiness.

Vinexpert organizeaza pe respectivul canal concursuri cu premii, evident, in vin.

cifra de 7-8 % plus la cifra de afaceri datorata twitter mi se pare nitel exagerata. si pana la urma cum masori plusul de venituri generat de twitter?

2 Comments

  1. Nu stiu cat de bine masori, dar de vorbit vorbim toti de asta de vreo 2 zile, deci articolul cred ca si-a atins scopul 😉

  2. […] metodă de comunicare și printre puținele care o folosesc în mod activ. Firmele din România testează și ele potențialul reprezentat de Twitter, însă nu dovedesc constanță în comunicare și au […]

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close