Închide

Ce vrei să cauți?

castigul bloggerilor in 2009: 100.000 de euro

Anul trecut, piata de publicitate pe bloguri a fost de 60-70.000 de euro, potrivit estimarilor Standout, agentie de comunicare dedicata blogurilor si de consultanta in marketingul online. Este putin in comparatie cu valoarea totala a pietei de publicitate, care a ajuns la aproximativ 600 de milioane de euro, insa specialistii cred ca va mai creste anul acesta pana la peste 100.000 de euro.”

mai multe, aici

Articole populare Ultima luna

8 comentarii Adaugă comentariu

  1. cred ca in 2008 a fost mai mult de 60-70.000 de euro. am eu o mare banuiala 🙂

  2. E imposibil sa fi fost atat de putin. ar insemna ca bookblog ar avea intre 30% si 50% din ea lejer.

    mai adunam un zoso.ro si mai ramane 10% din piata. Deci ceva e gresit.

  3. Dan, Andrei: Ce ar fi sa veniti voi cu propriile evaluari? 🙂

  4. Salut, Victor, Andrei, si …Raluca?

    Bookblog are un model de business diferit de un blog propriu-zis, vinde in principal recenzii catre edituri.Da, le putem aduna cu cifrele noastre si sa spunem „iata cat au vandut blogurile in total”, daca vreti, insa eu cand zic piata de publicitate pe bloguri ma refer la campanii de publicitate similare cu sau integrate in campaniile de publicitate „traditionala”.

    Si nu e nevoie sa „mai adunam un zoso.ro”, l-am adunat deja:)

  5. #5 Comentariu nou

    E departe de realitate, cu siguranta.

  6. Ionut: adica daca unul nu vinde bannere la kilogram, asta inseamna ca nu e in piata de publicitate online? Nu o lua ca pe ceva personal, nu e. Doar ca mi se pare ca a ii scoate din „piata” pe cei care vand altceva decat „traditionala” e gresit.

    Times change. Si stii si tu foarte bine asta.

    Nu tin neaparat ca bookblog sa fie calculat, eu cred ca fiecare blog/blogger are dreptul sa isi vada de treaba lui si sa vanda (sau nu) ce vrea sa vanda. La fel cum fiecare are dreptul de a da astfel de estimari.

    Eu unul nu ma arunc sa fac asta, fiindca nu am datele necesare, intr-un excel. Insa stiu destul de bine care sunt top 10 bloggeri si ce bani au scos, aproximativ, anul trecut. Si mi se pareau niste cifre putin cam mici. Asta-i tot.

  7. Avand in vedere ca o bucata buna a fost publicitate directa, din care iarasi o mare parte a fost „pe sub mana”, e greu de estimat cu precizie.

    In plus, nu ar trebui confundata suma respectiva cu suma pe care o fac bloggerii, de pe urma blogurilor. Eu din serviciile atrase cu ajutorul blogului am facut in 3 luni 10-15% din bugetul dat in studiu, deci e irelevant sa folosim suma respectiva ca o estimare cum ca „atat castiga bloggerii” (nu zic ca tu ai facut asta, Victor, dar se vor trezi multi sa interpreteze astfel datele, sunt convins).

Adaugă comentariu