Lista castigatorilor dar si toate lucrarile inscrise la Internetics 2011 le gasiti de astzi pe siteul oficial al competitiei, www.internetics.ro.
Am fost si anul acesta in juriu la Internetics. Am intalnit mai multe lucrari bune, mature, fata de editia de anul trecut, dar si agentii care nu aveau ce sa caute. (M-a amuzat/enervat un site de promovare inscris in competitie care avea intr-o luna vreo 5 vizitatori unici).
Competitia Internetics de anul acesta a adunat 232 de lucrari si 47 de agentii participante in cele trei categorii de concurs: Site-uri, microsite-uri si bloguri de promovare, Best Use Of si Campanii Interactive.
Aseara, la Gala Internetics 2011, au fost premiate cele mai bune proiecte din online-ul romanesc.
Agentiile care au urcat pe scena ca premiante: Create Direct, Discovery Romania, GreenPixel, H Media, Headvertising, Hyperactive, iLeo, Kaleidoscope, Kinecto, McCann Erickson, MRM Worldwide, Odyssey Communication, Senior Interactive, Smile Media, The Geeks si Universal McCann Romania.
Juriul a acordat, in total, 29 de trofee unor campanii online realizate pentru branduri precum : Always, British American Tobacco, Create Direct (auto-promovare), Discovery Channel, Efix, Groupama, Kinder Surprise, Medlife, Orange, Petrom, Pilot Frixion, ROM Autentic, Savana, Tuborg.
Cele mai multe premii au fost obtinute de iLeo, care a castigat 8 trofee, obtinand astfel cele mai multe puncte din competitie si distinctia “Agentia Anului 2011”. Tot ei au castigat si Aur la Categoria Siteuri, Micrositeuri si bloguri de promovare si Argint la Campanii Interactive.
Cele mai premiate proiecte din competitie au fost “Redescopera Romania”, dezvoltata de iLeo pentru Petrom, cu sase premii, “American ROM”, semnata de MRM Worldwide, McCann Erickson & Universal McCann Romania, cu trei premii, dintre care Aurul la categoria Campanii Interactive si “Povestea Kinder Surprise”, realizata de Hyperactive, cu trei premii, dintre care un Bronz la categoria Site-uri, Microsite-uri si bloguri de promovare si premiul special pentru Webdesign.
La nou-intodusa sectiune Best Use of Mobile, premiul a fost revendicat de iLeo, cu aplicatia mobila dezvoltata pentru campania Redescopera Romania pentru Petrom.
Petrom a obtinut si trofeul Webvertiserul Anului – acordat de catre IAB Romania.