Compania TradeAds Interactive (care opereaza Bursa de Reclama) afirma ca 40% dintre bannerele livrate pe site-urile romanesti nu sunt niciodata vazute de utilizatori.
Concluzia este rezultatul „efectuarii unei cercetari si a unor studii preliminare”.
Pentru a stabili cate bannere sunt vizibile efectiv de utilizatorii de Internet („impresii vizibile”), TradeAds Interactive a lansat Adnaliser, un „instrument inovator de masurare a eficientei campaniilor de comunicare online”.
Adnaliser este deocamdata in beta.

grafic

TradeAds Interactive ofera celor care vor sa testeze Adnaliser 20 de vouchere in valoare de 50 de euro celor care le solicita pe adresa contact@adnaliser.com, pana pe 10 iunie.

De asemenea, participantii la RoNewMedia 2012 (16, 17, 18 mai, la Biblioteca Nationala a Romaniei), vor avea posibilitatea de a primi vouchere Adnaliser.
TradeAds Interactive va sustine seminarul „Solutii de masurare a campaniilor online in termeni de GRP”, in ziua a doua a evenimentului.
Detalii pe http://www.ronewmedia.ro/programme/2/workshops.

Din comunicat:

TradeAds Interactive lanseaza, in premiera pe piata de publicitate online, un instrument inovator de masurare a eficientei campaniilor de comunicare. Produsul poarta denumirea de Adnaliser si se bazeaza pe un mecansim care stabileste gradul de vizibilitate al bannerelor din campanii.

Adnaliser introduce pe piata de publicitate online conceptul de „impresii vizibile” care desemneaza numarul de bannere vazute efectiv de utilizatorul de Internet. In urma efectuarii unei cercetari si a unor studii preliminare, echipa TradeAds a constatat faptul ca 40% din bannerele livrate nu sunt niciodata vazute de utilizatori.

Parametrii conform carora se stabileste gradul de vizibilitate a bannerelor sunt: procentul din suprafata medie a bannerului vazuta de utilizator si timpul cat utilizatorul a vazut reclama. Mecanismul pe care se bazeaza Adnaliser este acela de a colecta prin intermediul unui cod JavaScript informatii privind comportamentul bannerului pe site. Adnaliser evalueaza si raporteaza astfel fiecare impresie in contextul real al procesului.

„Ne-am dorit sa aducem acest concept de impresii vizibile si pe piata online din Romania, in conditiile in care in Europa exista foarte putine produse ce aplica o tehnologie similara cu cea a software-ului nostru. Credem ca Adnaliser va contribui la eficienta campaniilor online de comunicare, atunci cand Advertiserii si Publisherii vor afla care este numarul real de afisari contorizate pe campanie. Si, asa cum o dovedesc statisticile nu doar de la noi, dar si din alte piete primare, numarul lor este destul de mic”, a declarat Valentin Oeru, Director Executiv TradeAds Interactive.

„In perioada urmatoare vom introduce in acest instrument un alt criteriu de masurare si evaluare: analiza campaniilor online in termeni de GRP. Astfel speram ca vom aduce si mai aproape de piata de marketing comunicarea online. Masurarea la nivel de audienta si compararea cu audienta din TV este urmatorul pas firesc in planificarea si analiza campaniilor de comunicare online”, a mai declarat reprezentantul TradeAds.

Scopul Adnaliser este de a furniza categoriilor de publicuri direct interesate de optimizarea campaniilor de publicitate online, rapoarte specifice privind numarul exact de impresii pe care le furnizeaza bannerele din campanii.

Avantajele folosirii Adnaliser de catre principalii sai beneficiari:

Pentru Advertiseri si agentii de publicitate

• Gestionarea eficienta a bugetelor din campaniile de comunicare

• Obtinerea de informatii cu privire la cei care vad bannerele din campanie (demografice)

• Detinerea controlului asupra modului in care mesajul ajunge la public

Pentru Publisheri

• Maximizarea valorii zonelor de reclama online

• Castigarea increderii Advertiserilor de a investi in anumite zone din site

• Afisarea de reclama in conditiile unei competitii pentru o pozitie mai buna a bannerului in site

Despre TradeAds Interactive

TradeAds contribuie la evolutia pietei de publicitate din Romania, prin furnizarea tehnologiei necesare optimizarii campaniilor online. Ne dorim ca Internetul sa devina o piata accesibila oricui vrea sa comunice prin mijloace publicitare. Credem, de asemenea, in relatia dintre Advertiser si Publisher ca fiind transparenta si guvernata exclusiv de principiile cererii si a ofertei.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close