Scriam intr-un articol recent ca Facebook poate fi considerat cel mai mare cotidian/cea mai mare agentie de stiri din Romania.
Poate parea putin fortata afirmatia, dar sa luam un singur exemplu: prima reactie a premierului Ponta cand a fost facuta publica acuzatia de plagiat a venit pe contul acestuia de Facebook, si nu pe vreun canal oficial.
De altfel, a devenit o obligatie pentru jurnalisti a urmari conturile de Facebook  ale personalitatilor din zona proprie de competenta.

In zona corporate/consumer, Facebook e si mai important pentru ca permite conversatia permanenta cu consumatorii, precum si urmarirea in timp real a reactiilor acestora fata de bunuri/servicii.
Alexandru Negrea a realizat in ultimele luni un sondaj pe tema ce vor utilizatorii/care este comportamentul lor de la/pe paginile de Facebook ale companiilor:

Detalii, aici.

2 Comments

  1. Facebook-ul o sa devina un spam, sunt tot mai multe mesaje aiurea si aplicatii care nu mai scapi de ele

  2. O prietena mi-a atras de curand atentia ca nu mai poate sa citeasca acel horoscop de pe facebook decat daca accepta aplicatia pe pagina ei. Daca e la fel ca celelalte cunoscute mie are inclusa si acea varianta de a publica mesaje pe pagina utilizatorului. Eu presupun ca vom vedea in viitorul nu prea indepartat scrise recomandari si mesaje publicitare de catre Facebook ca si cum ar fi scrise de utilizatori, avand in vedere ca tot aduna astfel de drepturi de postare pe paginile lor.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close