Închide

Ce vrei să cauți?

PR versus publishing

Toate agențiile de PR din România au raportat profit pe anul trecut (vorbesc de cele mai mari 25 după cifra de afaceri):


(sursa)

Din Top 6 companii de publishing din România, doar două au raportat profit în 2012:


(sursa)

Articole populare Ultima luna

3 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1 Comentariu nou

    Ar fi interesant si numarul de angajati la companiile de publishing, Victor (si ceilalti indicatori) Ca sa avem ce compara.

  2. #2 Comentariu nou

    @Corina Vasile: E clar ca numarul de angajati din publishing e de 5-10 ori mai mare, poate chiar mai mult. Altfel, nu e neaparat o comparatie profi, ci info brut. Dar sugestiv 🙂

  3. #3 Comentariu nou

    Nu cred ca acele sume sunt si cele reale! Nu neaparat ca ar fi mai mari sau mai mici! Dar trebuie luat in consideratie ca multe dintre agentiile de PR au in spate si agentii de media, unde se mai duc o buna parte din bani. In plus, poate ca actionarii agentiilor au diverse credite, cu ipoteca si din acest motiv prefera sa lase profituri mai mari la vedere pe firma, ca sa nu le fie inghetate liniile de credit de catre banci. Incasarile din PR au scazut cu mult, clientii platesc foarte putini bani ca feeuri de agentie….si din pacate …reclama clasica are impact mic in acest moment pentru consumator, un impact mai mare il are PRul si advertorialele, cu conditia sa nu aiba P pe el….iar marfa sta nevanduta pe rafturi, cu exceptia mancarurilor!

Adaugă comentariu