O bună alternativă la jalnicele televiziuni românești este canalul BBC Knowledge.
(Acesta nu este un advertorial ascuns, cum ar putea bănui unii paranoici, ci un text de apreciere pentru excelenta scoală britanică de documentar, accesibilă din fericire și nouă.)

Dacă în urmă cu două săptămâni BBC Knowledge a difuzat Steve Jobs: Hipiotul milionar, lunea viitoare, de la ora 22, ne invită să vedem emisiunea Peter Jones: Cum am făcut milioanele despre afaceri de succes pornite de la zero.
Peter Jones, unul dintre cei mai importanți antreprenori britanici, îi ia la întrebări pe magnații din spatele a două dintre cele mai cunoscute branduri din Regatul Unit: Michelle Mone, fondatoarea mărcii de lenjerie Ultimo, și Richard Reed, cofondatorul Innocent Drinks.

Michelle Mone a abandonat școala la vârsta de 15 ani și a avut mai multe slujbe înainte de a crea sutienul Ultimo, model ajuns celebru după ce a fost purtat de  Julia Roberts  în filmul Erin Brockovich. Averea lui Michelle a ajuns acum la 50 de milioane de lire sterline.

Cealaltă poveste de succes este despre sucurile Innocent Drinks, brand înființat de trei studenți de la Cambridge și cumpărat ulterior, cu mare scandal, de către Coca-Cola.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close