Twitter a angajat primul Head of Commerce.
Noul executiv are ca sarcină să descopere modalități prin care această platformă socială să poată funcționa ca magazin online și, concomitent, ca platformă de promovare pentru diverși producători.

Probabil că se știe deja cine nu se va înghesui la viitoarele servicii Twitter: brandurile de lux, dezamăgite de rezultatele obținute în urma unor investiții în Social Media în perioada 2009-2013.

Un studiu realizat pe 250 de branduri de lux din Beauty, Retail, Fashion, Watches & Jewerly, Hotels (exemple: Louis Vuitton, Prada, The Ritz Carlton, Bulgari, Banana Republic) a arătat că în ultimii 4 ani, doar 0,25 din noii clienți cu bani au fost aduși de Facebook și mai puțin de 0,1% au venit de pe Twitter.
Altfel, aceste mărci de lux au făcut toate eforturile: pe Facebook sunt prezente 99,6% dintre cele 250 luate în studiu, iar pe Youtube, 95,1%.
Dintre cele care au obținut totuși rezultate bune sunt menționate Michael Korks, Tiffany și Diesel (pe Facebook) și Dove, Cartier, Dior (pe Youtube).
Rezultate net mai bune au fost obținute prin paid search (9,8% noi clienți câștigați) și prin e-mail marketing (6,84%).
Bannerele affiliate obțin de asemenea rezultate mai bune decât platformele sociale.
Studiul este aici.
Forma condensată, care mai echilibrează un pic pesimismul rezultatelor, în acest clip:

Desigur, valabilitatea studiului poate fi discutată, însă pare credibil datorită numărului mare de companii chestionate.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close