MasterCard a încheiat un parteneriat cu Parkeon (înțeleg că această companie a instalat sisteme de parcare și în ceva orașe din Moldova), în urma căruia automatele de parcare vor elibera cupoane de discount la magazinele și restaurantele din apropiere.
Condiția: să plătești cu card MasterCard.
Funcționează așa:

Un proiect pilot al programului va fi lansat în Rockville Center, New York, săptămâna viitoare, atunci când platforma de cupoane a MasterCard va fi integrată pentru prima oară în terminalele Parkeon.
Anul viitor, proiectul va fi extins în SUA şi în mai multe ţări din Europa.

4 Comments

  1. Nu este numai marketing. MasterCard este destul de orientat spre profit, iar aceasta modalitate de loializare (caci este o schema de loialty) le poate creste veniturile considerabil.

  2. Ideea este foarte faină şi binevenită, dar spotul de promovare mi se pare slab. Mă aşteptam la ceva mai creativ de la MasterCard.

  3. @Cristian Florea: Spotul merge mai mult pe ideea de how to, de aceea poate ti s-a parut mai fara zvâc.. Plus ca targetul MasterCard este ceva mai matur si nu prea merge cu giumbuslucuri.

  4. @Cristi: Pai, exact asta e scopul oricarei companii din lumea asta. Sa-si maximizeze profitul.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close