kickstarter

Lansezi o glumă pe net și lumea îți îndeasă în buzunare zeci de mii de dolari.

Mare parte din presa internațională scrie zilele acestea despre fenomenul „Salată de cartofi” de pe Kickstarter, platforma care adună donații prin Internet pentru diverse proiecte (tehnologie, fashion, muzică, film), unele foarte serioase și promițătoare.

„Salată de cartofi” este însă un proiect absurd prin simplitatea sa: cel care l-a lansat, Zack Brown din Ohio, mărturisește în prezentare că nu făcut vreodată o salată de cartofi, dar își dorește mult această „experiență” și a cerut o donație 10 dolari pentru a-și cumpăra ingredientele.

Până în acest moment a strâns via Internet de peste 3000 de ori mai mult: 34.000 de dolari!

kickstarter

Doar în ultimele 24 de ore, donațiile au fost de vreo 20.000 de dolari.
Și mai sunt vreo 25 de zile până la finalul campaniei, timp în care în buzunarul lui Zack se vor mai aduna, aproape sigur, câteva zeci de mii de dolari!

Cum spuneam, mare parte din presă scrie pe acest subiect, dar nu se aventurează să explice ce-i cu nebunia asta.
Vor oamenii să se distreze online și consideră că pentru asta merită să arunce 10 dolari?
Este o campanie de promovare a Kickstarter (Zack Brown este și proprietarul unei agenții digitale)?
Nu știm.

În orice caz, nu are rost să încerci o mișcare asemănătoare, pentru că platforma Kickstarter nu primește proiecte din România.

6 Comments

  1. duba libre e pe kickstarter.

  2. Probabil ca l-a inscris cineva din tarile acceptate in Kickstarter:

    https://www.kickstarter.com/learn?ref=home_start

  3. Stai un pic, că el nu a primit nici un ban. Banii nu au fost luați din conturile celor care au promis că vor dona.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close