Fosta mea colegă de la Mediafax Adela Pârvu și-a lansat un blog de nișă, despre arhitectură și decorațiuni interioare.
A scris în fiecare zi, mult și bine, a folosit intens Facebook-ul pentru a se promova, a mizat mult pe vizual în economia conținutului.
Notorietatea generată de blog și de rețele sociale i-a adus răsplata: a devenit unul dintre prezentatorii/realizatorii viitoarei emisiuni de la Pro TV „Visuri la cheie”.

adelaparvu_com-despre-Visuri-la-Cheie-2014-Dragos-Bucur-Adela-Parvu-Alina-Vilcu-si-Andrei-Samoil

În Marea Britanie, o jurnalistă care a lucrat la BBC a ales o altă nișă: humusul.
Da, acea pastă banală din năut, dar pe care  a reinventat-o. A stat noaptea pe Twitter pentru a-și promova startup-ul, a atașat site-ului de brand un blog, a pus rețete online și acum vinde în toată Anglia humus și, în plus, a devenit furnizor pentru British Airways.

Nici una dintre cele două jurnaliste nu a scris  posturi savante despre „cum să faci bani din blog”.
Îi fac pur și simplu, fără să dea sfaturi.
Și nici nu s-au jeluit că presa moare, și-au văzut mai departe de drum.

1 Comment

  1. chiar las o mai moale cu Adela si blogul ei. Fura poze in disperare de pe Houzz

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close