Închide

Ce vrei să cauți?

Ce-ar fi să chiulești 13 minute și 45 de secunde?

viral
viral

E luni dimineața, e frig.
Dacă șeful nu e atât de meschin încât să-ți fi dat un computer fără placă de sunet sau să fi tăiat accesul la Youtube ca Erdogan în Turcia, îți propun 13 minute și 45 de secunde cu clipuri virale care s-au remarcat în ultima lună.

Sunt utile pentru că toate promovează branduri, fiind exemple bune de performanță în promovarea digitală.

viral

(Mi-am petrecut week-end-ul în fața laptopului, jurizând lucrările înscrise la PRAwards și Internetics.
O veste bună: dacă în anii trecuți agențiile românești spuneau că au reușit „un viral” la fiecare clip căznit care aduna 2000 de view-uri, anul acesta s-au prezentat cu destule care au trecut de suta de mii de vizualizări.)

Un clip coreean, cu 7,2 milioane de vizualizări în trei săptămâni.
Brand: The North Face al cărui slogan este „Never Stop Exploring”. Sloganul este aplicat în mod excepțional unor cumpărători caretrebuie să facă eforturi pentru a ajunge la haina mult dorită.

Un viral olandez, cu peste 4 milioane de vizualizări în cinci zile.
Brand: Mc Donald’s.
Doi glumeți de la canalul Youtube LiveHunters au trollat o reuniune a experților în hrană sănătoasă, organică.
Meniuri obișnuite Mc Donald’s au fost tăiate în bucățele și prezentate drept preparate organice.
Subtil mesaj! Mc Donald’s declara câteva zile mai târziu, la Bloomberg, că vrea să introducă meniuri organice în unele restaurante din Statele Unite, unde vânzările nu se simt prea bine.

Un viral neo-zeelendez, cu peste 7 milioane de vizualizari în trei zile.
Client: Air New Zeeland.
Trilogia Hobbit a fost filmată în Noua Zeelandă, iar clipul acesta marchează apariția ultimului „episod”-  The Hobbit: The Battle of the Five Armies.
Bugetul a fost, clar, uriaș.

În fine, cea mai frumoasa poveste cu câini și pisici, un viral remarcat și de The Wall Street Journal.
Script excepțional.
Client: Purina.
„Doar” 7 milioane de vizualizari din 7 octombrie până acum, dar peste 107.000 de interacțiuni pe Facebook și Twitter

Înapoi la treabă, acum! 🙂

Adaugă comentariu