Pentru că eu sunt tot pe drumuri zilele astea, și pentru că am încredere (verificată) în 90% dintre trainerii menționați mai jos (cu restul de 10% nu am lucrat încă), l-am rugat pe Vlad Andriescu să scrie el un text despre ce e școala G.R.O.W. și ce vrea ea.
Dacă citiți până la capăt, descoperiți și un concurs. Spor!
Despre Matei Psatta și Bogdan Savonea v-am mai spus, atunci când am vorbit despre aplicația The Pole, soluția de advertising mobile to outdoor care a ajuns până în Brazilia.
Împreună cu Mihai Pocorschi și Răzvan Mărgineanu de la startup-ul Mobuy, Claudiu Jojatu de la studioul de creație The Beards și jurnalistul Vlad Andriescu de la Adevărul, cei doi au lansat o școală care acum își așteaptă cursanții.
E vorba despre G.R.O.W., parte a proiectului mai mare Rat Labs (care va cuprinde un accelerator și un spațiu de coworking).
Școala are cinci cursuri pentru oamenii din industria marketingului, comunicării, brandingului sau tinerii antreprenori care vor să câștige expertiză rapidă.
De ce o școală?
De ce încă o școală? Pentru că oferta de pe piață, deși densă, nu oferă și expertiza dorită de fondatorii G.R.O.W. Există prea multe cursuri care promit să te învețe social media în trei ore sau workshop-uri după care vei deveni specialist. Așa că la G.R.O.W. cursurile au fost construite fix așa – să nu fie o serie de platitudini și legende despre industriile respective.
Interesantă la cursuri este prezența a cinci profesori pentru fiecare oră. Nu există un om-orchestră al unui curs, să zicem cel de Growth Hacking, unul abordat în premieră la nivel de școală în România, ci fiecare oră e ținută de unul dintre profesori.
Că tot am zis de ei, echipa menționată mai sus e completată de oameni de nume din industriile lor: Oana Bulexa și Monica Jitariuc de la MSLGROUP The Practice, Cosmin Năstasă (Leo Burnett), Cătălin Rusu (Rusu+Borțun) și Andrei Borțun (The Institute).
Detalii despre cursuri găsiți pe pagina lor oficială – grow.ratlabs.ro.
Și acum partea interesantă. Băieții pun la bătaie două locuri. Mi-au oferit și mie unul, dar îl voi pune și pe acesta la dispoziția voastră. Avem trei bilete gratuite pentru oricare dintre cursuri, la alegere. Primul sezon începe în februarie și va fi faza „Beta“ a școlii.
Ca să câștigați prezența la unul dintre cursuri trebuie să-mi spuneți, printr-un comentariu la acest post, de ce vreți să participați la ele și să alegeți unul dintre cursuri.
Later edit:
Câștigători (eu am ales unul, RatLabs pe ceilalți doi): Andra Nicula, ramonasusan92 și Daniela Mustatea. Am dat adresele de email ale câștigătorilor mai departe, la organizatori.
Pentru a afla când încep cursurile, urmăriți site-ul Școlii.
Vă mulțumesc pentru că ați participat la concurs și îmi pare rău că nu a fost posibil să avem mai multe locuri gratuite, dar cheltuielile de funcționare trebuie acoperite cumva.
50 comentarii Adaugă comentariu
Salut Victor,
Noi ne ştim, de la workshop-urile de comunicare din Timişoara. M-am mutat recent în Bucureşti şi încep să duc dorul discuţiilor despre comunicare şi despre campanii sau strategii. Am luat decizia să nu mă înscriu la master toamna trecută, dar mi-am propus să fiu prezent anul acesta la cât mai multe evenimente, cursuri şi conferinţe unde se vorbeşte cu pasiune despre comunicare. Acum sunt implicat în organizarea unui festival de film şi sunt sigur că aş putea să şi aplic imediat strategiile pe care le învăţ de la trainerii şcolii Grow ( sunt foarte încântat să regăsesc aici numele unor oameni pe care îi admir foarte mult) şi nu doar să acumulez sfaturi pentru acţiuni viitoare.
Şi în plus, sper să te întâlnesc şi să pot să povestesc mai multe cu tine despre cariera de jurnalist şi experienţele pe care le-ai avut ca blogger.
P.S. Nu ştiu ce să aleg între Contextual Marketing sau Managementul Reputaţiei?!
Buna ziua,
Lucrez intr-un start-up ambitios care este cunoscut lumii intregi. Un curs de Growth Hacking m-ar ajuta pentru dezvoltarea personala, dar si pentru a pune in aplicare lucrurile nou invatate in cadrul companiei pentru care lucrez.
As vrea sa am nororcul sa invat de la cei mai buni.
Multumesc,
Mi se pare foarte greu sa alegi un singur curs. Le-as face pe toate. Insa primul ar fi „Measuring your success” pentru ca prea multa lume uita sa faca asta. Realizam brief-uri, campanii, ne laudam cu cifre mari dar nu spunem tot. Buget, cifre, masurare, feedback celor implicati etc. Si mi se pare vital. Altfel, le-as face pe toate, dupa cum am spus 🙂
Buna ziua,
As vrea sa particip la cursul de Growth Hacking din doua motive:
– am un site de nisa care cumva pare sa fie blocat la 2-300 de unici pe zi, si vreau sa cresc mai rapid decat acum
– am lansat si o varianta in engleza unde teoretic audienta este mult mai mare, dar e greu sa capeti momentum intr-un net destul de aglomerat pe nisa respectiva.
Multumesc,
Bogdan
Cred ca in perioada in care se vorbeste foarte mult despre content marketing, cursul de contextual marketing vine tocmai bine. Continutul este important si nu contest asta, dar cred ca el functioneaza si mai bine aplicat in anumite contexte de marketing potrivite pentru brand. Cum? Despre asta mi-ar placea sa aflu mai multe la curs :-).
Pentru că în Timișoara sunt foarte rare cursurile și evenimentele legate de comunicare,în afară de evenimentele fetelor de la PRbeta, o gură de aer și un plus de cunoștințe de la București ar fi mai mult decat binevenite. Toate cursurile mi-ar fi folositoare, însă cel mai mult sunt interesată de Growth Hacking.
Salut!
Vreau să fac un proiect media. Cursurile mă vor ajuta să aflu multe lucruri noi ca să pot face acest proiect, dar și mă vor ajuta cum să-l promovez corect, creativ aici în R.Moldova, dar și Romania. Mai ales că a face ceva calitativ și creativ e o raritate pe piața media de la Chișinău. 🙂
Si mie mi-ar placea mult sa particip la cursul „Cum sa cresti prin continut”
Daca intrebarea ta, care vine in mod firesc este „De ce?”, am un argument simplu.
Cresterea prin continut asigura o crestere organica, sanatoasa pentru un antreprenor,care are ca mantra „growth first, budgets second”
Buna!
Imi doresc foarte mult sa particip la cursul de Growth Hacking.
Informatiile de la curs ma vor ajuta sa cresc vizibilitatea blogului meu, care stagneaza de ceva timp. Totodata, mi-ar fi de mare folos pentru viitoarele proiecte online…plus ca vreau sa-i cunosc personal pe profi :).
Victor, multumim foarte mult pentru oportunitate.
Activez în presă și, în timpul liber, administrez o serie de mici proiecte personale. Nici nu vreți să știți cât de bine mi-ar prinde un curs în care să învăț cum să cresc prin conținut.
Mi-ar placea sa merg la cursul de Growth Hacking deoarece mi-am dat seama dupa ce am terminat o facultate de comunicare ca nu mi-ar placea sa fac advertising clasic, sa platesc timpi media s.a.m.d, atata timp cat am la dispozitie Internetul si social media.
Cu greu m-am putut hotari asupra unui singur curs, as participa cu interes la toate. Dar, cum stim cu totii, content is king, si mi se pare cel mai important sa stii sa te remarci atat prin ce spui, cat si prin modul in care o spui. O zice o studenta in anul intai la publicitate,care cauta sa invete ceva mai mult decat la facultate. 😀
Bună, Victor. Tare-mi place că ne dai nouă oportunitatea să ajungem acolo. Și de-ar fi să ajung eu, aș opta pentru cursul de Content Growing. Este cel mai basic curs posibil și este cel de la care pleacă toate celelalte oportunități. Ideea de marketing și contorizarea succesului sunt încă idei îndepărtate pentru mine și ar trebui să nu primeze într-atât chiar și când ai ajuns ”mare”. Conținutul primează și el e cel care trebuie să fie cât mai atrăgător. Și al meu are nevoie de câteva grade în plus de atractivitate, heh. 🙂
Salut Victor,
Mi-ar placea sa particip la Contextual Marketing, pentru ca am trecut de scurt timp de la PR la marketing si cred ca modul in care este speculat un moment pentru dezvoltarea brandului/produsului poate deveni un avantaj competitiv.
As vrea sa aflu care este pretextul prin care tot specula contextul:).
Dece sa incep de la inceput ceea ce altii au facut-o deja?
Acolo unde ei termina eu incep!
Aceste cursuri imi da posibilitatea sa aflu ceea ce au creat o echipa de profesionisti, si sa duc acele cunostinte mai departe.
Zi buna,
Vadim
Dupa cativa ani de presa generalista si de de business, am început sa fiu mai atent la mediul on-line. Sunt voluntar la un site de analiza media şi pentru a obține un job sau internship în social media mi-ar prinde bine cursul: cum sa cresc prin conținut. Mulțumesc.
Mie mi-ar placea sa fac cursul de Content Growing.In momentul de fata, ca sa te diferentiezi, contentul este foarte important, iar cursul pune accent exact pe acest lucru.
Sunt un specialist aflat la inceput de drum profesional, asa ca orice experienta de invatare este benefica. Sper sa am oportunitatea sa ma dezvolt si sa evolez alaturi de echipa de profesionisti de la G.R.O.W.
Multumesc 🙂
Daca ar fi sa aleg, as zice content writing. De ce? Pentru ca scrisul de calitate este the daily bread and butter pentru orice advertiser. Trebuie sa stii ce, cand si cum sa scrii ca sa starnesti interes. Si pentru ca am de-a face destul de mult cu online-ul, mi-as dori sa reusesc ii dezleg itele si sa il inteleg mai bine.
Buna, Victor,
Specialist Comunicare&Marketing full-time si freelancer part-time, lucrez strategii diferite, pe multe proiecte, al caror obiectiv este awareness-ul si stimularea reactiilor din partea publicului. Activez in sectoare suprasaturate, pe bugete tot mai restranse.
Aplicatia pe care ti-o transmit prin acest comentariu ar fi putut fi pentru Content Growth, avand in vedere premisele expuse. M-am decis, insa, asupra cursului de Growth Hacking, o premiera in peisajul agendelor de conferinta romanesti.
Experimentez, deobicei, proiecte digitale in premiera in Romania, pentru sectoarele de activitate in care activez.
Companiile cu care colaborez au departamente minimale de Marketing, dar consistente si calitative dpdv al resursei umane. Departamentele sunt mici, insa asteptarile uriase. Din fericire, simtim „valul” si incercam sa ne mentinem pe el. Rezultatele pozitive ale catorva campanii de tip growth hacking, pe care le-am creat in echipele in care activez, au fost premiate sau chiar declarate Best Case, la nivelul grupului din care acestea fac parte (national sau european, in functie de marimea compainei).
Cursul organizat de GROW, pe durata a 5 saptamani, trece prin filtrul unor guru din PR-ul si branding-ul romanesc. Expertiza speaker-ilor imi intareste convingerea ca Growth Hacking ar putea fi unul dintre cele mai bune traininguri la care voi fi participat anul acesta.
Iti multumesc pentru oportunitate!
Sunt din categoriile comunicarii si tineri antreprenori. Imi doresc mult sa ajung la cel putin doua dintre cursuri, dar cel mai mult si cel mai mult la momentul actual m-ar ajuta know how-ul de luni, de la „Cum să crești prin conținut”. Am un business social pe care imi doresc sa-l vad crescand o data cu mine (25 de ani) si pentru asta e nevoie sa ma educ continuu. Mi-ar placea mult ca invitatia ta sa ajunga la mine si va fi valorificata asa cum iti doresti sa fie: cu acumulare de mult know how de la oameni extraordinari care au obtinut rezultate palpabile si mai apoi implementare si adaptare pe business-ul meu. Multumesc!
Cu siguranta continutul este cel care influenteaza nu doar mediul online, ci si intregul proces de comunicare. Mi-ar placea foarte mult sa particip la cursul Cum sa cresti prin continut si de abia astept prezentarea despre generarea de continut vizual.
Sa fie cu noroc.
La mine e simplu. As alege „Measuring your success” pentru ca nu mai avem nicio scuza in ziua de azi sa nu argumentam cu numerele pe masa.
Buna ziua,
In curand voi lansa Jump Out, un business care doreste sa alunge monotonia din viata noastra si asta fara sa „plecam din Romania” :))). Cursul care mi-a facut cel mai mult cu ochiul este cel de: growth hacking.
Let’s jump out … of monotony!
Buna Victor,
Eu imi doresc sa merg la cursul „Content growing”. Sunt noua in domeniul online si m-ar ajuta mult sa inteleg cum functioneaza aceasta parte, in mod deosebit. In plus, am nevoie de un start-up si un overview care sa ma ajute sa ma dezvolt in continuare.
Multumesc pentru oportunitate si o zi frumoasa in continuare!
Cristina
Mi-a fost greu să aleg între Growth Hacking, Contextual Marketing și Content Growing, dar am decis că aș vrea să particip la ultimul. De ce? Pentru că știu că un conținut relvant și de calitate atrge după sine clienți mulțumiți. Este o strategie bună, care ajută și produsul tău, dându-i autoritate în domeniu, iar consumatorul este mulțumim când primește un conținut contextualizat și personalizat. E o situație win-win. Convingerea consumatorului să producă conținut este partea de care sunt curioasă și aș vreau s-o cunosc în detaliu. Simt că aș putea da valoarea produsului meu, implmentând toate lucrurile pe care le voi învăța la acest curs.
Salut,
Imi place foarte mult prezentarea G.R.O.W pentru ca transimte un mesaj onest si relevant. Am terminat un master in terminologie, dar prin circumstante fericite, am devenit autor de continut online.
Un curs bun de Content Growing este, din punctul meu de vedere, cea mai buna alternativa de perfectionare pentru o persoana care a ajuns in domeniu fara studii de specialitate sau un headstart inspirat.
In plus, ar fi cel mai tare premiu ever.
Particip pentru ca vreau sa invat cat mai multe despre promovarea online de la specialistii momentului. M-ar incanta oricare dintre cursurile Contextual Marketing, Content Growing sau Growth Hacking, ca jurnalista in online si viitoare antreprenoare ce sunt. Cred ca daca nu stii sa iti vinzi produsul in online si sa stii cum sa livrezi material de calitate, nu ai cum sa devii un nume respectat in domeniul comunicarii
Salut!
Imi doresc mult sa particip la cursul de Contextual Marketing din mai multe motive. Primul este acela ca vreau sa inteleg foarte bine ce e si ce nu e contextual marketing, dar si care sunt beneficiile/dezavantajele sale. Apoi, o mare intrebare (din punctul meu de vedere) la care am observat ca si cursul isi propune sa raspunda: PR-ul contextual. Cum il folosesti si cum stii care e „momentul potrivit”? Nu in ultimul rand, cum stii ca dintre toti cei care apeleaza la contextual marketing (pentru nu, nu stuntem singuri sub soare) tu vei fi cel mai bun?
Ca sa sintetizez, imi doresc sa particip la acest curs pentru ca am multe intrebari si sunt convinsa ca voi afla raspunsurile de la speakerii invitati. 🙂
Multumesc si bafta tuturora!
Ideea scolii mi se pare geniala! Toate cele cinci cursuri sunt foarte useful, insa pe mine personal m-ar interesa Growth Hacking, I want to learn how to start playing in the big league. 🙂
Toate cursurile sunt foarte tentante, mai ales prin prisma experientei profesorilor. Mi-a fost foarte dificil sa aleg unul singur si am reusit sa ma hotarasc pentru Measuring your success / Contextual Marketing.
Lucrez de mai multi ani in mediul online s,i in ultimul an, am avut cateva proiecte de content marketing. Oricare dintre cele 2 cursuri reprezinta un nou pas necesar pentru dezvoltarea profesionala.
Multumesc si astept cu speranta rezultatele.
Buna, evoluam invatand de la altii mai buni si din experientele proprii. Bine, acestea nu sunt motivele, ci mai degraba consecintele. Motivatia mea ar fi autodidactismul, uneori nefericit in fata aspectelor financiare. Ma intereseaza cursul de Contextual Marketing. Multumesc!
Sunt student, am 20 de ani, iar de când am intrat în domeniul comunicării, vreau să acumulez cât mai multe cunoștințe. La facultate… despre online mai puțin, deși este un mediu indispensabil astăzi. Pe băieții de la G.R.O.W. îi urmaresc de ceva vreme și când am văzut că au deschis programul am zis…fuck it, vreau să particip! Mi-ar plăcea să merg la cursul de Content Growing. De ce vreau să câștig biletul? Simplu- așa mi-aș permite să mai particip la un curs de-al lor- Contextual Marketing.
La un moment dat am avut de ales între două Mastere: Teoria și Practica Editării și Consultanță și expertiză-n Publicitate. L-am ales pe primul, pentru că mă gândeam că două mastere-n același timp e cam imposibil să faci, și sincer, nici nu știam dacă-s potrivită pentru al doilea. Acum, cumva îmi pare rău, că șigur aș fi avut multe de învățat.
Așa că, aș vrea să le combin cumva (cele două mastere) în cursul de Content Growing, deși nici cel de Growth Hacking nu sună rău deloc.
Am lansat recent un proiect ambitios, care isi propune sa utilizeze storytelling-ul (arta povestirii)ca element principal in training-uri. Suntem un start-up la incept de drum, cu fonduri minime, dar aspiratii maxime. Echipa noastra e formata momentan din 2 persoane, care planifica, promoveaza si livreaza training-uri. Am fondat prima comunitate de storytelling. O promovam si o dezvoltam, zi de zi. Citim, dezbatem si invatam despre tot ce ne poate ajuta sa crestem. Sustinerea din exterior ne-ar fi mai mult decat binevenita. Ne dorim sa participam la cursul de Contextual Marketing. Multumim si ganduri bune!
Buna,
In primul rand ma bucur ca am aflat despre aceste cursuri.
Mi-as dori mult sa pot participa la cursul de „Content Growing” pentru a invata si ulterior pentru a pune in practica ceea ce am invatat si ajutand un ONG sa fie mai vizibil in societate prin proiectele pe care le-a derulat si pe care le deruleaza in continuare. Prin generarea unui continut vizual bine gandit (despre proiecte calitative, realizate de voluntari implicati, dar care uneori nu au deloc sau au un buget prea mic pentru zona de comunicare) sunt convinsa ca rezultatele proiectele vor fi mult mai bune. Iar rezultatele acestea se pot masura prin: cresterea nr. de participanti dintre cei carora le este adresat proiectul, cresterea nr. de voluntari implicati in organizare, cresterea donatiilor etc.
PS. Mentionez ca sunt angajata in cadrul unei companii si ma implic in proiecte de voluntariat de fiecare data cand pot ajuta.
Multumesc.
În ciuda faptului că toate îmi par interesante și utile, voi alege să mă limitez la ”Content Growing” și asta pentru că într-o lume în care toți scriu și majoritatea cred că o fac bine, e important să știi să constuiești un conținut de calitate.
Vreau să învăț de la specialiștii din domeniu cum generez conținut care să implice clientul și care să rămână pe retină.
Mulțumesc
As vrea sa beau o bere cu baietii si in felul asta sa aflu „Cum să crești prin conținut” 😛
Cea mai frumoasa experienta pe care mi-o ofera studentia este voluntariatul. Fac parte din departamentul PR al unei organizatii studentesti in care m-am dezvoltat, care m-a dezvoltat si pe care mi-ar placea sa o dezvolt. Si pentru ca de mai bine de un an am invatat ca schimbul de know-how este foarte important, consider ca mi-ar fi foarte util cursul Conceptual Marketing. Si nu numai mie, ci si celorlalti membri si organizatiei in sine.
Consider ca sunt datoare membrilor organizatiei si culturii organizationale in sine pentru ceea ce am invatat de acolo, de aceea aspir la o functie in Biroul de Conducere, mai exact Vicepresedinte pe Relatii Externe. Acest curs mi-ar fi foarte util sa cresc eu si apoi sa ofer mai departe ceea ce am invatat. Daca eu as beneficia de acest curs, va beneficia si organizatia la randul ei, prin intermediul ei.
Pentru ca fac cu drag ceea ce fac si pentru ca lucrurile bune pe care le-am oferit mi s-au intors inzecit inapoi, cred ca asta e sansa mea de a lasa ceva in urma mea. Sper din toata inima sa pot face asta si sa-mi reprezint pe viitor organizatia asa cum merita: la cel mai inalt nivel.
A crea content relevant pentru brandul tau este reteta succesului, iar cursul oferit de Grow contine toate ingredientele necesare. Mi-ar placea sa am ocazia sa le descopar, sa invat sa le folosesc intr-un mod constructiv si apoi sa le pun in aplicare! Tin pumnii stransi sa primesc un ‘Da’ 🙂
Reputation Management. Pentru ca mi-au placut cursurile de management dintotdeauna, iar asociat cu reputatie, suna tare interesant, deci ceva despre care mi-ar face placere sa ascult, invat, aplic.
Content Growing – pentru ca „la inceput a fost cuvantul” si pentru ca din ce in ce mai mult, astazi cuvantul capata mai multa greutate in tot ceea ce facem. Folosit cu inteligenta poate schimba perceptii, poate sa urce si sa coboare pe cel pentru/ impotriva caruia este folosit.Vreau sa invat reperele cu ajutorul carora voi putea sa compun continut de impact.
Salut,
Desi lucrez in Marketing in zona de product development, la baza sunt inginer, asa ca cel care mi s-ar potrivi cel mai bine, si care ma intereseaza cel mai mult acum, este „Measuring your success”
Sper sa nu fi intarziat prea mult cu commentul, dar doar acum am ajuns la articol 🙂
Continutul si serviciile pe care le oferi sunt motivul pentru care oamenii revin la afacerea ta (site, aplicatie, magazin etc), dar initial, cand nu esti cunoscut, ai nevoie sa aduci multi utilizatori pe site prin metode considerate uneori agresite.
De aceea eu sunt interesat in Growth Hacking ca sa aflu strategii reale, dovedite ca functioneaza pentru cresterea masei de utilizatori.
doresc sa particip pentru a invata cat mai mult din cat mai multe domenii deoarece doresc sa transform http://seoppc.ro intr-un portal de informare corecta a publicului din Romania asupra strategiilor si tehnicilor eficiente de marketing online
Buna seara,
Cand anuntati norocosii? 🙂
Multumim pentru sansa.
Fac parte dintr-un proiect absolut inedit in Romania, am un job nou cu responsabilitati pe care nu le-am mai avut de-a lungul activitatii mele profesionale si cursul de Growth Hacking mi-ar fi de maxim ajutor in acest moment. Multumesc.
As dori sa particip la unul din cursurile Cum sa cresti prin continut pentru ca m-ar ajuta in mediul in care lucrez sau la cursul de Growth hacking pentru a trece la un nou nivel si sa las in urma corporatia pentru a promova start-up-uri.
Bună seara,
cred ca toți așteptăm cu interes sa ne spuneți când anunțați câștigătorii.
Mulțumesc,
Daniela
Am anunțat! 🙂
Mulțumim!