Chivas The Venture

Pot spune că toți cunoscuții mei care în ultimii ani și-au pornit o afacere proprie, chiar mică, și s-au ținut de treabă, sunt mai fericiți decât dacă ar fi continuat să lucreze ca angajat.

Vă prezint azi un proiect de responsabilitate socială care îmi place mult și la care vă invit: Chivas The Venture, concurs internațional de antreprenoriat social cu un premiu de vis, 1 milion de dolari, și cu niște oportunități extraordinare.

Important: Pentru prima dată, la Chivas The Venture pot participa și antreprenori români care sunt invitați să se înscrie la această competiție internațională până la 31 octombrie.

Chivas The Venture

Ce este antreprenoriatul social. Cine poate participa.
Din ce în ce mai mult, o nouă generație de tineri antreprenori privește problemele sociale și de mediu ca pe oportunități.
Ei reușesc să depășească granițele modelului tradițional de business, estompând linia dintre profit și scop social, generând o schimbare în bine în comunitate.
Chivas The Venture le acordă acestora șansa de a-și face cunoscută viziunea la nivel global și de a schimba lumea cu ajutorul afacerii lor.

Se pot înscrie în competiție, pentru a concura la titlul de cel mai bun business cu impact social:
– startup-urile românești, înființate de mai puțin de 3 ani și cu încasări anuale mai mici de 500.000 dolari
– afacerile aflate la nivelul de dezvoltare, având vechime mai mare de 3 ani, dar încasări anuale mai mici de 1.000.000 de dolari, pot concura pentru titlul de cel mai bun business cu impact social.

Competiția Chivas The Venture se va desfășura în două etape: mai întâi cea locală, la care se va decide business-ul câștigător din România și apoi etapa globală, unde vor concura cele mai bune 20 de business-uri din toată lumea.

Etapa locală
Cei 5.000 de euro puși în joc pentru competiția locală nu reprezintă decât o etapă în drumul către un milion de dolari care își așteaptă câștigătorii în marea finală internațională.
Important: fiecare antreprenor are ocazia să treacă prin stagii de pregătire și consiliere și să își dezvolte abilitățile în afaceri.

Etapa globală
Etapa globală a competiției The Venture, care urmează să se desfășoare în perioada aprilie – iulie 2016, va desemna un câștigător care va avea urmîtoarele beneficii:
– experiența unui Accelerator de business în Los Angeles, unde, timp de o săptămână, se va întâlni cu antreprenori din Statele Unite
– participarea la pitch-ul final de la Shanghai, locul unde va cunoaște cele mai bune business-uri cu impact social din toată lumea și își va prezenta ideea în fața unor experți internaționali în domeniul afacerilor.
– șansa să obțină finanțarea necesară îndeplinirii obiectivelor sale.
Astfel, un vot public al oamenilor din întreaga lume va decide modul în care trebuie să fie distribuiți, între finalisti, primii 250.000$ din premiul de un milion, urmând ca restul premiului (750.000 $) să fie acordat la finala din Shanghai.

Cum poți să participi cu startup-ul tău
Antreprenorii români  care doresc să participe la competiție trebuie să se înscrie pe site-ul www.TheVenture.com în perioada 1 septembrie – 31 octombrie, pentru a-și testa mai întâi forțele în etapa locală.Atenție, nu vmai aveți mult timp la dispoziție, ci doar două săptămâni.

După finalizarea înscrierilor, pe 10 noiembrie 2015, 10 business-uri vor fi selectate pentru a participa la o sesiune de pitch. În urma acesteia, juriul competiției va alege 5 finaliști.

Toți cei 5 antreprenori vor participa la o sesiune de mentorat organizată de Chivas The Venture. Finaliștii vor trebui să își demonstreze abilitățile de business în cadrul a 4 probe, câștigătorul fiind desemnat acela care va reuși să convingă juriul că merită să reprezinte România la etapa globală.

Întregul demers de a descoperi cel mai promițător business cu impact social din România va fi analizat și supravegheat cu atenție de un juriu de specialiști format din:

Marius Ghenea, expert în domeniul antreprenoriatului și cel care a pus bazele companiilor Flamingo și FIT Distribution, fiind în prezent coordonatorul investițiilor unor fonduri de Venture Capital ale 3TS Capital Partners pentru Europa Centrala și de Est

Chivas The Venture

Andreea Esca, prezentator și realizator de televiziune la ProTv, dar și cea care a ocupat timp de 10 ani postul de Director Editorial la revista The One, în prezent ocupându-se și de un proiect personal, site-ul www.AndreeaEsca.com.

Chivas The Venture

Cristian China Birta antreprenor online, consultant și blogger pe www.cristianchinabirta.ro, fiind totodată Managing Partner la Kooperativa 2.0, o agenție specializată în diverse acțiuni care privesc și implică bloggeri.

Chivas The Venture

Tudor Furir, Directorul General al Pernod Ricard România și Republica Moldova, fiind considerat unul dintre cei mai experimentați executivi români și având o experiență de peste 20 de ani în cadrul unor companii renumite precum Coca Cola, Mars și, din 2005, Pernod Ricard.

Tudor Furir

În plus, în dorința de a sprijini antreprenoriatul cu impact social în România, proiectului The Venture i s-a alăturat, în calitate de partener, și eMAG. Astfel, celor 5 finaliști li se va pune la dispoziție listarea produselor pe eMAG Marketplace pentru o perioadă de 6 luni, fără niciun cost.

Experții în business au semnalat că una dintre problemele cu care se confruntă antreprenorii aflați la început de drum este lipsa unei rețele de distribuție importante, cu ajutorul căreia să își poată susține business-ului. Astfel, eMAG Marketplace reprezintă un sistem prin care partenerii liderului pieţei de e-retail din România pot să își afișeze propriile produse pe emag.ro sau în aplicaţiile mobile eMAG, iar clienţii pot să comande simultan de la toți partenerii.

Printre partenerii Chivas The Venture etapa românească se numără Connect Hub, prin evenimentul Open Connect, cel mai longeviv eveniment de networking pentru antreprenori din România, precum și Business Days, platforma de networking dedicată antreprenorilor și managerilor români.

De asemenea, alături de Chivas The Venture se află și Impact Hub București, organizația care sprijină antreprenorii cu impact din România prin intermediul primului spațiu colaborativ de lucru, programe de accelerare și dezvoltare a afacerii dar și finanțare prin crowd-funding.
Antreprenoriatului cu impact social i se acordă, prin competiția Chivas The Venture, un credit important în lumea business-ului actual, încurajându-se orientarea către societate și către sprijinirea comunității. Doar participând la o competiție de amploare globală, orice antreprenor va dobândi experiențe semnificative în afaceri și va avea șansa de a fi consiliat și îndrumat de experți în business, care vor face ca viziunea sa de afaceri să acceadă la nivelul următor.

Un clip despre competiție:

————————————————————————————————————————–

Despre Chivas Regal
Chivas Regal este un brand global de whisky și principalul scotch whisky al producătorului Chivas Brothers, fiind prezent în peste 150 de țări din Europa, Asia și America. Gama Chivas se remarcă prin stil, consistență și exclusivitate și cuprinde băuturile Chivas Regal 12, 18 și 25 Year Old.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close