chivas venture

 

Taraba Virtuală este startup-ul românesc care va reprezenta România în competiția internațională de antreprenoriat social Chivas Venture, organizată de Chivas Regal. („Social” însemnă că proiectul rezolvă o problemă a comunității, dar în același timp urmărește profitabilitatea investiției.)

Taraba Virtuală este o aplicație mobilă (App Store și Google Play) care pune micii producători (fructe, legume, alte alimente) în contact direct cu cei interesați să cumpere produse locale, naturale. Consumatorii pot astfel să comande produse locale direct de la producător, de pe telefonul mobil, cu livrare acasă sau la birou.

Chivas venture

Taraba Virtuală va primi din partea Chivas Regal un premiu de 5.000 euro pentru titlul de câştigător în etapa locală și șansa de a obţine finanțarea necesară îndeplinirii obiectivelor din fondul de 1 milion de dolari în etapa globală.

Roxana Bitoleanu (foto), co-fondator Taraba Virtuală, va merge în finala globală a competiţiei Chivas Venture în perioada martie – mai 2018, alături de alți 28 antreprenori de pe 5 continente. Astfel, pentru Roxana urmează experiența unui Accelerator de business în Londra, la Oxford (26-28 martie) şi participarea la pitch-ul final, care va avea loc în cadrul conferinței internaționale The Next Web, la Amsterdam (21-24 mai).

roxana bitoleanu

În finala românească a competiţiei Chivas Venture, Taraba Virtuală a concurat alături de alte patru business-uri româneşti cu impact social: Axosuits, Thats, eCuore și RISE. Cei 5 finaliști au trebuit să își demonstreze abilitățile de business în cadrul a patru probe, coordonate de membrii juriului format din Marius Ghenea, George Buhnici, Khaled Al Mezayen şi Tudor Furir. La sfârşitul probelor, Taraba Virtuală  a convins juriul că merită să meargă mai departe şi să reprezinte România în finala internaţională Chivas Venture.

Premiile Chivas Venture

Pe lângă premiul desemnat de juriu câștigătorului, Chivas oferă tuturor celor 5 finaliști ai etapei locale participarea gratuită în programul de antreprenoriat BusinessDrive, susținut de Marius Ghenea, ediția februarie 2018.

„În România suntem încă la început de drum în ceea ce privește antreprenoriatul cu impact social, dar competiția Chivas Venture ne-a demonstrat că, și aici, viitorul în business a luat o direcție nouă. Există multe idei bune cu impact social care așteaptă să fie descoperite, iar de la prima ediție locală din 2015 și până în prezent, aceasta este misiunea competiției Chivas Venture” =- povestește Tudor Furir, Director General Pernod Ricard România și membru al juriului Chivas Venture, etapa locală.

Prin competiția Chivas Venture, brandul continuă misiunea fraților Chivas și susține antreprenoriatul cu impact social, militând pentru convingerea că business-urile își ating potențialul maxim atunci când își impart succesul cu societatea.

Despre Chivas Venture

Aflată la a treia ediție în România, competiția Chivas Venture este o oportunitate pentru business-urile cu impact social de a se dezvolta, de a primi sprijin financiar și, nu în ultimul rând, de a obține un lucru visat de mulți: recunoaștere internațională. SOWAT, sistemul care transformă orice sursă de apă dulce în apă potabilă, printr-un proces 100% mecanic, a câștigat a doua ediție locală a competiției. SOWAT a ajuns până în sferturile de finală globală Chivas Venture, alături de antreprenori sociali din toată lumea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close