Rețelele de Internet și de telefonie sunt solicitate la maximum. Sute de milioane de oameni sunt izolați în casele lor, iar alții nu mai pot ajunge la familii pentru că granițele au fost închise. Milioane de angajați și-au mutat birourile acasă. Ședințele și întâlnirile profesionale în format videoconferință au nevoie de asemenea de conexiune de calitate.
Profesorii țin lecțiile cu elevii online.

„Traversăm o perioadă dificilă în contextual extinderii virusului COVID-19, dar Vodafone România va face tot ceea ce este posibil pentru a păstra românii conectați” – spune directorul executiv al Vodafone & UPC România, Murielle Lorilloux.

În aceste condiții, operatorul a anunțat un prim set de oferte/bonusuri, atât pentru persoane fizice cât și pentru companii:

Bonusuri pentru convorbiri internaționale
Toți clienții persoane fizice, abonați sau cu cartele preplătite, beneficiază de apeluri nelimitate gratuite către România din Franța, Italia, Spania, Germania și Marea Britanie până la 31 martie.
De asemenea, Vodafone România a introdus pentru clienții persoane fizice un bonus gratuit cu 300 de minute internaționale către rețele mobile și fixe pentru apelurile către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie și Austria. Bonusul este valabil 28 de zile pentru utilizatorii prepaid și 30 de zile pentru clienții cu abonamente și poate fi activat în My Vodafone sau la *100#, International.

coronavirus

Pentru clienții companii, Vodafone România oferă mai multe opțiuni, în funcție de dimensiunile și nevoile afacerii: 300 de minute internaționale gratuite în rețele mobile și fixe către Italia, Spania, Germania, Franța, Marea Britanie, Austria și toate țările din Spațiul Economic European până la 31 martie.
În plus, clienții business pot activa o opțiune suplimentară de voce sau date naționale nelimitate sau 600 de minute internaționale gratuite în cadrul Spațiului Economic European, până la 15 aprilie.

Oficiali ai operatorului au spus că mai multe oferte adaptate vor fi prezentate în cel mai scurt timp „pentru a-i ajuta în continuare pe toți consumatorii într-un mod relevant”.

Toate actualizările ofertelor și soluțiilor Vodafone România vor fi postate în secțiunea web dedicată și pe pagina de Facebook.

Clienții sunt îndemnați să utilizeze serviciile online de administrare a contului
Clienții serviciilor pe bază de abonament își pot vizualiza factura și o pot achita în My Vodafone sau direct pe website-ul operatorului.
Utilizatorii de cartele prepaid le pot reîncărca folosind aplicația My Vodafone sau pe website-ul Vodafone.

Vodafone România va extinde cât mai mult posibil capacitatea rețelei pentru a gestiona cererea în creștere – spun oficiali ai companiei:
Vom lua toate măsurile pentru a ne asigura că orice posibilă congestie din rețea nu va avea un impact negativ asupra misiunii critice și a altor comunicații esențiale în această perioadă, cum ar fi accesul telefonic și digital la sănătate și educație, sau capacitatea oamenilor de a lucra de acasă.
În contextul actual în care atât de mulți oameni lucrează de acasă și educația s-a mutat în mediul online, este important ca toți clienții noștri să înțeleagă faptul că utilizarea serviciilor de comunicații într-o manieră responsabilă va permite tuturor să beneficieze de servicii de comunicații de bună calitate.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Close