Închide

Ce vrei să cauți?

Mituri SEO demontate de Google

Informații utile pentru deținătorii de site-uri

optimizare site-uri
optimizare site-uri

John Mueller este Google’s Search Advocate. El răspunde oficial, în numele Google, la întrebările profesioniștilor SEO, iar colecția de insight-uri de aici a fost alcătuită pe baza acestei experiențe.
Am selectat două dintre miturile lămurite de Mueller:
Numărul de backlinks nu contează. Numărul total de linkuri care trimit către un site web este irelevant pentru Google. Un singur link bun de la un site relevant poate avea un impact mai mare decât milioane de linkuri de calitate scăzută.
„… ați putea să creați milioane de linkuri pe milioane de site-uri web dacă doriți, iar noi am putea să le ignorăm pe toate.
Sau ar putea exista un singur link foarte bun de la un singur site care, pentru noi, este un semn foarte important cum că ar trebui să tratăm acest site ca fiind relevant, deoarece a primit acel link. Deci, în esență, numărul total este complet irelevant.”
Erorile 404 sunt normale
Este normal ca un site să aibă erori 404, așa că Google nu le tratează ca pe un factor negativ de clasificare.
„Nu vedem asta ca pe un semnal de slabă calitate sau ceva de genul acesta. Singurul moment în care cred că 404 ar începe să pară ceva problematic pentru noi este atunci când pagina principală începe să returneze 404. Atunci ar putea fi o situație în care am putea spune: Nu știu dacă acest site mai este încă funcțional. Dar dacă părți ale site-ului sunt 404, nu contează.”

Articole populare Ultima luna

Adaugă comentariu