Închide

Ce vrei să cauți?

Despre marketing si comunicare interactive in studiul AdMarket

Extras din Studiul AdMarket (Advertising Marketing Research 2008), realizat de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) in colaborare cu D&D Research :

Care dintre urmatoarele tipuri de activitati de marketing si comunicare credeti ca vor avea cel mai mare potential de dezvoltare, in viitor?

Interactive/web design/mobile marketing 83%
PR si comunicare corporatista 51%
Creatie si strategie de comunicare 47%
Direct marketing 40,5%
Branding&Naming 35,6%
Asistenta in elaborarea strategiilor de marketing 27,5%
Media planning, buying si strategie media 21,5%
intregul studiu, cu referiri interesante la interactiv, aici

2 comentarii Adaugă comentariu

  1. Am dubii daca majoritatea respondentilor ar putea in fapt sa explice diferenta intre doua categorii luate la intamplare.

    Daca e pana acolo, nu stiu nici autorii studiului cum ar scoate camasa la anumite perechi.

  2. Mircea: 🙂 subiectul asta a atras atentia multora

Adaugă comentariu